He hallo! Ik ben weer terug uit Barca. Was errug lekker om er even tussenuit te zijn. Heerlijk geshopt, gegeten en gerelaxd! Kan er weer helemaal tegenaan! Wel weer een hoop om bij te lezen zeg!
Dat is inderdaad zo, eens is het voor ons allemaal raak!! Ik denk dat ik gister mijn innesteling gevoeld heb.. ik voelde in eens steken opkomen helemaal onderin me buik denk baarmoeder en als ik ging lopen werden die steken zo af ent oe wat heviger en dat is na een paar uur omgeslagen in een zeurende pijn onder in me buik.. volgends de calculator was het de dag van de innesteling.. ben benieuwd..
@TWinny: én een testje gedaan? Laat het ons weten éh! @Jonie wat goed dat je je weer helemaal hebt kunnen opladen. En nu maar klussen zou ik zeggen, hihihi..... @wolfje: bah meid, echt niet leuk seg. Je voorgevoel heeft je spijtig genoeg weer niet in de steek gelaten.:x Ja, ooit zal het hier voor ons allemaal wel ens lukken zeker. @Miranda ik hoop echt voor je dat het dat is wat je voelde. Laat de symptomen nu maar snel volgen. @Vmiss: wat is dat daar toch bij jouw? Echt wel heel gek éh. Misschien woensdag toch eens bespreken met je dokter?
Ik lees dat je nog eens hebt laten pendelen door Gimena, wat pendelde zij nu voor je? Bij mij bleef haar pendel op april staan maar dat zou nu zeer vreemd zijn moest hij uitkomen want zonder te klussen kan dat niet éh.
poppemie heb getest maar die was weer nega en nog geen teken van ongi snap der geen reet van.. baal egt een beetje, ga nu afwachten tot dinsdag ofzo en zo nodig weer testen.. zou wel heel knap zijn als je pendel uitkomt hahahaha
@all; nog niet ongi hoor, banner klopte niet... @jonie; fijn dat het gezellig was en je er nu weer tegenaan kunt! @miranda; duim dat dat idd je innesteling was! @poppemie; gimena zegt jan2012 @twinny; balen van je nega test
Oei, dat is nog een tijdje... maar wel vroeger dan volgens uw reading dus da's al goed éh. Wat vind je er zelf van? Ik zal ook nog eens bij haar te raden moeten gaan want mijn pendel van haar kan onmogelijk correct zijn.... Ik ga dit wel pas doen wanneer ik ongi ben.
ja zou ik ook doen pff mega pijnlijke borsten, maar ja altijd als ik ongi moet worden ach heb al zo veel pendels gehad die niet juist waren dus ga er niet van uit, maar werkt gewoon verslavend
@ twinny balen dat die weer negatief uitsloeg.. pfff.. wat ga je nu doen??? ik heb niet echt symptomen, alleen nog steeds die hele lage buikpijn niet echt pijn maar zeurend gevoel en heel af en toe steken diep in me borsten niet als ik ze aanraak ofzo maar echt erin...
miranda spannend ik ga maar weer eens afwachten kan niet veel anders doen ga misschien dinsdag of woensdag ofzo weer testen mocht het nodig zijn
Hahahaha, inderdaad wolfje, werkt zeer verslavend. Ik hecht er ook niet ozveel belang aan maar ergens koester je zo toch een beetje hoop wanneer de maand van pendel daar is. Ik was vooral van slag van die pendel van kinderwens2011. Ik hoop toch wel echt dat DIE pendel NIET uitkomt! Miranda ik hoop dat dit DE symptomen zijn. Heb jij dit anderds ook als je gewoon ongi moet worden? Twinny dit is wel gek éh. Dat je maar snel een positieve test in handen hebt! Zolang je niet ongi bent is er hoop éh....
poppemie.. aan de ene kant hoop ik egt dat ik zwanger ben aan de andere kant denk ik laat die %#$#% ongi nou maar komen hoor hoop natuurlijk dat ik gewoon een late tester ben ofzo vind moeilijk om moed te houden mjhaa afwachten he.. en 1 ding scheelt heb geen testjes meer in huis dus als ik ze maandag koop dat ik dinsdag ochtend op zn vroegst testen
Begrijp ik heel goed twinny en hopelijk test je inderdaad laat positief. Sjans eigenlijk dat je geen testje meer hebt want inderdaad maar blijven testen heeft niet veel zin. Misschien als het dinsdag nog negatief moest zijn eens bloed gaan laten trekken bij de huisarts? Die zien zo'n dingen ook snel éh. Ik duim voor je meid!
jha indd als het volgende week weer nega is en geen ongi ga ik ff langs dokter, mjha afwachten dus gwn leuke dingen doen en me ergens anders mee bezig houden was wel blij dat ik kon werken vandaag beetje afleiding
@ poppemie Nee dit gevoel hebn ik nooit als ik ongie moet worden, dan zit het hoger en heb ik ook last van me benen.. maar nu was het echt diep onderin me buik een hel;e vage pijn en hoef pas 24ste ongi te worden (als ik het word) dus ik vind het erg spannend.. me borsten doen nooit zeer.. nu ook niet echt maar af en toe beetje beurs gevoel niet als ik ze aanraak en me tepels ook niet maar dieper in me borsten.. me vriend die zegt telkens, ach afwachten ach.. pff te nuchter haha! vind het zo spannend.. maar wil niet teveel hopen.. maar doe het stiekem toch...