nee,heb alleen geen roze verlies en soms branden mijn tepels onwijs, of ik beeld het me in 4dg terug onwijs rugpijn en geen roze verlies... vanmorgen spierpijn trekkerig gevoel in buik, maar hoop er niet te veel op...
mmmm wel gek éh meid... Alleen al het feit dat je nu geen rozeverlies hebt is al vreemd op zich en daarbij die tepels, tja meid het zou wel eens kunnen.... Wanneer denk je een testje te wagen?
ik heb ook een pendel voor april, heb nog een paar verzoeken uitstaan maar krijg weinig respons helaas....
idd erg spannend, ga morgen als ik niet ongi ben, smiddags test kopen en dan dinsdag morgen als ik niet ongi ben testen
nee je doet er niks aan maar wel vreselijk irritant,hopelijk ben jij gewoon een late tester, alles is mogelijk zolang er geen bloe is
jha indd hoop er maar niet te veel op en ga er vanuit dat mn cyclus langer word.. voel iig nog geen ongi krampen die beginnen meestal paar uur van te voren.. njha morgen testjes halen bij kruidvat en dinsdag zien we wel weer
Ja Twinny, zou wel heel iri zijn als je cyclus nu langer gaat worden. Hopelijk ben je gewoon zwanger. Je hoort het zo vaak dat meiden pas later positief testen. Nog even moed houden hoor, was niet mijn bedoeling je te ontmoedigen. komt gewoon goed!!