Lekker naar de kapper! Moet ook echt nodig weer eens. Zal morgen gelijk even bellen voor een afspraak
Hiep hiep hoera voor onze nieuwe baby Hiep hiep hoera voor onze nieuwe baby Wordt het een broertje of een zusje, maybe Hiep hiep hoera voor onze nieuwe baby Wij horen bij elkaar, als de kip en het ei Hiep hoera voor onze baby, happy birthday kom erbij!
jonie nog steeds het zelfde eigenlijk, geen ongi hier en voel ook niks aankomen dus het zal wel even op zich laten wachten, ik ga vanmiddag waarschijnlijk naar de kapper en dan gelijk ff nr kruidvat is toch vlakbij dan morgen ochtend nog maar een poging wagen
Wolfje super meid!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben zo blij voor je. Zie je dat je niet te veel rekening moest houden met die reading
He meiden, Wolfje: GEFELICITEERD!!!! Wauw wat een goed nieuws Twinny: spannend zeg, hopelijk heb je snel duidelijkheid en dan in positieve zin! Ik heb vandaag eindelijk mijn ei dus mijn aprilpendels zouden nog uit kunnen komen (hoop hoop) Mijn nod is 30 april. Dus we gaan rustig afwachten
Hallo dames, het word spannend hier met de april pendels.Wolfje gefeliciteerd!Nu de rest nog.Ik zelf heb ook een pendel voor april van kinderwens2011.Had 4 pendels voor maart maar zijn helaas niet uitgekomen!Mijn nod is 30 april! Groetjes Julia
hihi straks ff nr kruidvat met mama had gezegt dat ik een week overtijd ben en maar is een testje moet doen voel ze bijna van de stoel (ze stond op de stoel te schilderen, niet egt een tactisch moment) volgens mij vind ze het spannender dan ik zelf haha