jah had zaterdag als laatst getest.. als ik moet plassen moet ik testen van mama 4 uur naar de kapper lekker kort knippen
Twinny misschien over enkele dagen nog eens proberen! Wolfjeeeeeee hoe voel je je? Super he. Zo zie je maar, dat het toch nog op de gewone manier lukt, net nu je dacht ik ga mij laten checken! Had je mannetje toch nog gelijk he. Ik gun het je van harte, en hoop zoooooooooo erg dat ik je snel mag volgen
snap het wolfje lekker van genieten hoor! ik ga misschien donderdag nog is testen.... als het dan nog nodig is natuurlijk
allwoman het het juist; had haar vanmorgen ook pb gedaan zegt ze, ja kon ook niet anders je pendel was zo duidelijk en je naam bleef ook hangen
leuk dat ze dat zei dan was het over duidelijk dat dit jou maand was zij hebt bij mij ook gependeld mr niet voor deze maand
ik hebdrie verschillende...ben zo benieuwd. welke zal juist zijn. ik vind die van april het mooist. Oh ik hoop het echt zo!
Wolfje gefeliciteerd meid. Super hoor. Nu lekker genieten van het zwanger zijn. Iemand die me een update kan geven. Tijdje hier niet geweest. Heb nu wel lekker vakantie en vrijdag gaan we een weekje weg. Onze vruchtbare dagen vallen daar ook in. Nu hopen dat dat goed gaat.
@ twinny, balen dat de test nog steeds negatief geeft.. ik heb stiekem ook getest daarnet.. wel met middagurine en weet natuurlijk dat ik veeeeelste vroeg ben haha.. maaarja kon het niet laten negatief natuurlijk!! xxx
Zonde seg dat ie maar niet positief wil worden!!! Ik heb ook een pendel van allwomen voor juni. Hopelijk mogen wij dan ook aan de beurt zijn.