Meiden ik wens jullie allemaal zo'n dikke vette test als wolfje maar ik ga er waarschijnlijk een paar dagen niet zijn. Heb net bericht gekregen dat mijn enigste oma niet goed is. Het zou voor een dezer dagen of zelfs uren kunnen zijn. We hadden dit wel zien aankomen maar op korte tijd is ze fel achteruit gegaan. Ze zit ook al een tijdje in een rusthuis en is dementerend maar toch doet dit pijn. Dus sorry, kan even niet in jullie vreugde mee gaan maar genieten jullie er maar van éh!!! Eens dit achter de rug is, zal ik er weer zijn.
@sweet; testen, s6! @poppemie; heel veel sterkte meid voor de aankomende tijd! @rianne en poppemie; thanks meiden!
poppemie heel veel sterkte meid. Hier alles goed. Vruchtbare dagen komen er ook al weer aan. Maar weer goed ons best doen hahah. Sweet wanneer ga je testen?
Heb gemerkt dat velen hier tempen? IS dat betrouwbaar ? Heb er totaal geen ervaring mee, en eerlijk gezegd ook geen geduld, heb altijd ovulatietesten gedaan en had altijd een duidelijke streep bij een eisprong. Morgen weet ik eindelijk meer, dan kan ik ternminste verder, als hcg 0 staat kan ik eindelijk beginnen aftellen naar mijn menstruatie en een cryotje laten plaatsen!!!!! DUIMDUIMDUIM
He Miranda, hopen dat hij zo hoog blijft dan!. Mijn temp schommelt ook nog wel eens. Nog 5 dagen toch? VMiss: Ik temp ook en vindt het zelf wel makkelijk. Kan zo precies zien wanneer mij ei is geweest en ook wanneer mijn ongi eraan komt. Is de teleurstelling iets minder groot . Je moet er wel precies in zijn. Dus altijd 's ochtends op hetzelfde tijdstip tempen en als je nog in bed ligt. Je zou het eens een maandje kunnen proberen? Het is wel heel betrouwbaar!
vmiss; duim heel hard voor je!!! nou tempen is op zich wel fijn, dat weet je(achteraf) of en wanneer je je ei gehad hebt