Pendel zegt zwanger in april. Wie ook?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Rianne88, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    @ Jonie2

Ja ik schrok er wel een beetje van dat die zo hoog was.. eerst was die 36.69 toen heb ik paar dagen 36.29 gehad ik denk misschien innnesteldipje?? en daarna weer 36.69 en vammorgen in eens 37.29.... ik ben benieuwd.. ja nog 5 dagen..

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

spanndend miranda:D

3. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    indd spannend!

4. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    ik hoop het zo, ookal probeer ik niet teveel te hopen.. maarja is best moeilijk he.. morgen maar weer even kijken wat me temp doet...

5. Zeepaardje

*blaast temp miranda omhoog*

6. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    haha wat liefff xxx

7. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga vrijdag testen. Waarom weet ik niet maar ik heb een goed gevoel erbij. Mijn temperatuur doet de hele maand al raar, dus ik heb geen flauw idee hoe of wat. Ik heb een vermoeden dat ik afgelopen maand een vroege miskraam heb gehad. Misschien is mijn cyclus wel helemaal van slag daardoor. En ik durf eigenlijk niet.....

8. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    vrijdag: goede vrijdag + mijn verjaardag... moet geluk brengen toch?? haha je kan het proberen toch.. anders weet je het ook niet.. als je er een goed gevoel bij hebt waarom niet? dan haal je die van 5 euro bij de kruidvat met 2 testjes.. mocht je te vroeg zijn.. ben je niet veel geld kwijt en je hebt er nog 1tje over....

9. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    mirandaV: Ik heb nog 4 testen in een la liggen......maar ik ben zo bang voor de teleurstelling......

10. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Maar dat is niet meer dan logish dat je daar bang voor bent.. Maar je moet toch een keer testen toch... Zouer gewoon 1tje proberen..

11. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    wat spannend meiden! veel succes met testen! hopen op veel roze! dat geeft ons allemaal hoop.

ik heb intussen al twee pendels voor april en twee voor mei!! spannnendddd!!

12. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sweet84 testen meid!!!

Ben net terug van de gyn voor bn, mag vanmiddag bellen. Het goede nieuws is wel dat de volgende tp van cryo gebeurt in mijn natuurlijke cyclus, aangezien ik heel regelmatig ben. Dus geen pillen en daar ben ik blij om. Bij mijn volgende menstruatie mag ik gewoon bellen en echo doen en opstarten. Het grappige is dat ze zei ik zie dat je een van deze dagen een eisprong hebt, benut die maar! hihi alsof dat gaat helpen, maar ja we gaan geen enkele kans onbenut laten!

13. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Nou, net weer me temp gemeten.. Gister 37.29 vandaag 37.0 dus nog steeds aan de hoge kant terwijl me normale temp beetje tusse de 36.4 en 36.6 blijft en als ik ong moet worden gaat die naar 36.3.. Weet ook niet echt of het heel betrouwbaar is maar kon het proberen tochh.. Nog 4 dagen...

14. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik bedoel dt die vandaag 37.09 is die 9 was k vergeten haha ..

15. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend miranda!!! heb jij zo veel geduld hihi

Hier net gebeld naar de gynaecoloog en hcg stond op 0 joehoe! (erg om te zeggen eigenlijk maar in dit geval :p)

16. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Miranda, ziet er goed uit!!

Fijn Vmiss dat het op 0 staat, kun je in ieder geval door naar de volgende ronde. En hopelijk is het dan snel raak!

17. Zeepaardje

spannend meiden:D

18. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa k ga niet eerder testen dan me nod ben bang voor teleurstellingen.. Liever wachten en dan posi test of ongesteld en geen test.. Want heb niet echt kwaaltjes dat je zegt ja ik ben zwanger! Heel af en toe steekje hier en daar en in me borst af en toe steekje.. Maar verder niets!! Kusss

19. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Meiden, ik heb wel even meegelezen maar ben er niet echt bij dus ik wens hier maar iedereen super veel succes! Of met het zwanger worden, of met het zwanger zijn en ook die op het wachtbankje zitten....

Mijn grootmoeder is deze morgend overleden, ben vandaag niet gaan werken.
    Ze is wel rustig ingeslapen dus da's een schone troost. Ze was op dus langer had het echt niet moeten duren.

20. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    vmiss goed dan je op 0 staat:)
    he poppemie:( heel veel sterkte gewenst! en voor je familie en vrienden ook.. hou je taai hoor!
    hier nog geen verandering:p morgen testen..

Deel Deze Pagina