Pendel zegt zwanger in april. Wie ook?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Rianne88, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden, ik heb getest met clear blue met dat plusje.. Niet eens een licht streepje or what ever.. Of ik ga er teveel van uit.. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik met die van kruitvat testen.. Pff wat een onzekerheid...

2. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Elke keer denk ik shit ben ongi maar dan is het alleen maar wit verlies wat k er echt uit voel lopen:s.. En me urine ruikt raar..

3. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Miranda wil je geen valse hoop geven maar dat lijken me toch eerder zwangerschapskwaaltjes! Ik hoop het voor je! Kruidvat test heel vroeg al! Doen zou ik zeggen, ik duim hoor meid.

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

miranda; niet om het een of ander, maar ik heb vanaf het begin ook veel witverlies...

5. Zeepaardje

vmiss; zeker leuke vooruitzichten:)
    hopelijk snel zwanger meid, duimen draaien hier:)

6. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa ik voel het wit verlies er echt uitlopen dat ik denk neee ben ongi en dan ga ik naar de wc geen bloed.. maar verder heb ik geen kwaaltjes ja me urine ruik raar.. en af en toe steken in me onderbuik dat iki denk ooo word ongi... maar dan gebeurd er niks.. maar de echte menstruatie pijn voel ik niet dus daardoor denk ik niet dat me ongi eraan komt.. me temp is 36.9 terwij me basale tusse de 36.2 en 36.4 zit... ik ga zaterdagochtend pas weer testen durf niet eerder...

7. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Spannend Miranda!! Ik zou als ik jou was ook niet eerder testen hoor! Gewoon nog even geduld!

8. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    @Joni, ik hoop inderdaad dat het ook snel voor ons eens gaat keren. Ik heb het de laatste weken weer zeer moeilijk en kom weer super veel zwangere vrouwen tegen pffff..... Dus duimen éh meid;)!

@mirandav wat raar seg...hoe lang is je cyclus nu geweest denk je? Want jij hebt precies wel lange éh?
    Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

@wolfje en biancamv, hoe voelen de zwangere vrouwen zich?:D

9. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    miranda duim voor zaterdag!!

10. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik weet zeker dat ik mijn eisprong gevoeld heb op 7 april en 10 april was de pijn zo goed als weg.. ik heb de maand ervoor ook diezelfde pijn gehad en toen precies 2 weken later werd ik ongesteld.. me temp is nog steeds hoog en rond 15 april heb ik een dipje gehad van 3 dagen en daarna is me temp weer snel opgelopen.. me vriend zegt dat ik pas na het weekend moet gaan testen omdat ik er anders teveel mee bezig ga zijn en het zonde is van de testen.. maar ik vind dat best wel moeilijk.....

11. Zeepaardje

@miranda; ben heel hard aan het duimen meid:)

@poppemie; hoe ik me voel; heel onzeker. vannacht nare droom gehad; hartje was niet te zien of te horen, huilend wakker geworden:(
    verder misselijk sinds vanmorgen... en aantal dagen erg moe!
    Kijk echt uit naar 18/5 de echo... als die maar geweest is ben ik stuk ontspannender, als alles goed is;)

12. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Aaah wolfje dat is wel rot van die droom... Levendig dromen ook een symptoom he... Pff wel slopend lijkt me..

Ik vind het echt moeilijk al dat afwachten onzekere tijden.. Test geeft maar niet posi aan.. Dat maakt me echt moedeloos laat nu maar die ongi komen.. Of anders gewoon een 2de streepje.. Ga in of na het weekend pas testen... Als k dan niet al ongi ben..

13. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Gistermorgen werd ik wakker met een hele ruwe huid (gezicht) en dat heb ikvanmorgen ook normaal is me gezicht best zacht en glad en nu erg ruw en droog als k eroverheen ga.. Meerdere vrouwen zoiets??

14. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn pendel is niet uitgekomen. Ben vanochtend ongesteld geworden...

15. Zeepaardje

sweet balen, s6 weer!

miranda; huid heb ik geen last van... heb alleen overal uitslag en vreselijke jeuk sinds ik zwanger ben!
    hopelijk heb je snel duidelijkheid meid, onzekerheid heb je niks aan!

16. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Nee voel me met de dag onzekerder worden.. Pff.. Maar als ik sommige vrouwen lees die 2 weklen overtijd posi testen krijg ik wel een beetje hoop.. Maar blijft alsnog moeilijk.. Ben nbang dat ik nu teveel denk aan die posi test terwijl k ook ieder moment ongi kan worden.. Nog steeds erg veel wit verlies voel het er zo uitlopen.. En was vanmorgen klein beetje gelig, nu weer wit.. En als ik heb gepoept(sorry) daarna last van me onderbuik wat na een uurtje weer wegtrekt...

17. Zeepaardje

geel was bij mij altijd foute boel, wit goed:)
    duim voor je meid en hopelijk test je snel posi!

18. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Miranda niet te veel denken. probeer het 2 dagen uit je hoofd te zetten (hoor wie praat?) maar je maakt je eigen zot door die symptomen ineens voel je vanalles, ed.
    Toen ik zwanger was (van zoontje) voelde ik helemaal niets alleen lichte buikpijn. Geen verlies, dat kwam pas later, heel veel wit! Geen gespannen boobies niets!

19. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    sweetie 84 op naar de volgende pendel meid

20. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011