hey wolfje..hier drukdruk haha me ongi is bijna weg nog een paar drupjes dus morgen kunnen we wel weer aan de klus
Het is meer dat het geel opdroogt.. Maar goed ik moet er ook niet teveel mee bezig zyn.. Heb niet veel kwaaltjes alleen dat witte dan en me urine.. Maar ik heb voor mezelf voorgenomen om maandag te testen als k dan niet al ongi ben en als die weer negatief aangeeft ga k even langs de dokter want dan wil ik wel zekerheid..
Oei wat verschrikkelijk seg...dat moet echt niet leuk wakker worden zijn. Dat hoor je toch vaak hoor dat vrouwen als ze zwanger zijn van die heel rare dromen hebben. Zo had mijn vriendin regelmatig dezelfde droom dat haar ventje een ander had. En telkens moest hij haar overtuigen dat het niet zo was...., vervelend hoor! Hier begint den bouw fel door te wegen, we zijn allebei stikop en we zien mekaar nog maar amper. Echt niet leuk meer hoor... Ik moet nu echt nie afkomen met mijn vruchtbare dagen en of we er nu echt voor gaan gaan...zijne kop staat er echt niet naar. Man man man dat het maar snel enkele weken verder is. sorry voor mijn emobericht maar ik moest het effe kwijt kunnen. Miranda ook ik hoop met je mee hoor meid!!!!
twinny; dat is fijn miranda; spannend duim voor je poppemie; tja zw kwaal he; levendig dromen; phoe...hopelijk krijgen jullie snel wat meer tijd voor elkaar, knuf jonie; hoe is het mte jou meid
Ha Wolfje, Met mij gaat het goed hoor. Heb alweer pijnlijke boobs dus denk dat ik over een paar dagen gewoon ongesteld wordt. Maar temp is nog mooi hoog, dus dat is wel positief!! Nog even afwachten maar. Ben blij dat met jou alles goed gaat. Spannend he die eerste weken?! Miranda, wat vervelend die onzekerheid, maar misschien toch nog een beetje ontpillen? Hopenlijk weet je snel meer meid! Poppemie, af en toe wel je rust nemen hoor! Wij hebben twee jaar geleden ook verbouwd en ben daarna nog tijden moe geweest, omdat ik geen rust heb genomen... hou jullie wel weer op de hoogte!
jonie; idd spannend en erg onzeker zo die eerste weken bij mij zakt temp vaak 2dg van te voren of op nod zelf duim voor je!
Hoi meiden, Mijn 2 pendels voor april zijn helaas niet uitgekomen Ben gisteravond ongesteld geworden We wachten maar af hoe het verder loopt! @Jonie: je kaartje ziet er hoopgevend uit joh! Spannend!
Pffffffff balen meiden op naar de volgende pendel dan he. Hopelijk komt er tenminste 1 pendel uit! Ik mag tenvroegste maandag testen, maar daar heb ik geen hoop op aangezien ik in de MMM zit en volgende maand een terugplaatsing heb, we zullen zien. Hopelijk word ik snel ongesteld (raar om te zeggen hihi). Ik duim voor de rest! Wolfje alles ok?
balen meiden! vmis; duim voor je hoor hier alles oke, alleen erg moe... gaap de hele dag door... ga nu met mams naar intratuin en pannekoekenhuis ben gewoon zo blij als ik me 1ste echo gehad heb knuffels
Jammer Lovelyrose! :x Zijn jullie al lang bezig voor een kindje? M'n kaartje gaat idd wel goed. Heb net even getempt en was 37.4, dat telt natuurlijk niet, maar ik heb overdag nog nooit zo hoog gehad. Normaal heb ik ook een lf van 11-12 dagen en daar zit ik nu op, maar dan is m'n ei ook later... Beetje vaag en anders allemaal deze maand. Nog 5 daagjes geduld, dan weet ik meer! Verder nog spannende dingen hier? Hoe is het met jou Miranda?
@jonie2 Nog steeds niet ongi, wel elke keer dat er wat uitloopt alleen maar vocht en witverlies.. Soms doorzichtig soms wit.. Pff.. Onzeker
Lovelyrose en mooibuikje, wat zonde seg. Hopelijk volgende ronde meer geluk. Miranda, nog steeds niets meid....vervelend voor je. Nog geen testje gedaan vandaag? Ga je echt tot maandag wachten? Jonie, ik zal je raad opvolgen hoor . Tis alleen spijtig dat de romantiek ver zoek is op de moment en ik mis dat toch wel.
Hier een lichte buikpijn, denk dat ik stilletjes ongesteld aan het worden ben, en als mijn ongesteldheid doorkomt eindelijk op naar de terugplaatsing van 1 of 2 cryo! En duimen dat het raak is he. Miranda nog niets?
Jammer VMiss, hopen dat de terugplaatsing wel helemaal goed gaat deze keer!! Ik denk dat ik ook ongi ga worden. Temp is iets gedaald, nog niet veel maar denk dat het wel gaat komen. Jammerrr... Verder nog iets gebeurt hier?
vmiss wat spannend jonie hopen dat die ongi toch niet komt ik heb pas weer een pendel voor juni en juli maar ga er nu ook weer tegen aan wie weet hebben ze ongelijk
En Miranda, nog geen nieuws???? Vmiss, hopelijk gaat je terugplaatsing goed gaan. Ik duim voor je.... Jonie2, misschien nog een klein beetje hopen
Vandaag nog niet ongi geworden. Temp is nog steeds 36.9. Als ik ongi wordt is hij meestal 36.7. Nog maar even afwachten. Wacht zowiezo tot donderdag met testen. Zit nu op cyclusdag 28 en mijn vorige cyclus was 29 dagen. (banner klopt niet helemaal) Hoe is het met jou Miranda?