Wat een zonde Missili zeker omdat het zo lang duurt bij jouw. Misschien toch maar eens te raden gaan bij gene of dokter? Succes meid! Rianne dat ziet er goed uit.....wat spannend seg! Mijn duimen draaien tot ze er bijna afvallen, hihihi...... Dat bruin/rose is nu wel gedaan maar heb ook vandaag nog steekjes gehad, da's nu dus al 3 dagen steekjes met een piek op zondag, toen had ik echt véééél last. Dus waarschijnlijk zondag eisprong??? Vmiss, veel succes hoor!!!
Hier vanavond wat oud bloed bij het vegen (1 malig, daarna niets meer.) dus ben bang dat het weer niet gelukt is. Als dat zo is dan heb ik alleen nog een pendel voor juli en september geloof ik. In mei was allemaal een posi test en dat wil dan niet meer helaas. Klachten zijn er alleen nog wel de hele tijd bah.
Ooooh Rianne ik hoop zo dat het niet gaat doorzetten...de moed niet verliezen éh! Ook als ze toch doorzetten...misschien hebben alle pendels bij jouw wel ongelijk. Dikke knuffel!!!!!
Bij het opstaan toch bloed verloren. Dus op naar de volgende ronde. Helaas de klachten zijn er nog wel
wolfje geen idee jij in iedergeval en ik in iedergeval niet ahhaa ik ga voor de juni pendel al blijf ik nog steeds hier kletsen miss dat er ook een topic is voor juni pendels?? is ff zoekn
Helemaal goed meid, hopelijk komt dat pendel wel uit,zal in ieder geval voor je duimen ga me soep afmaken xxx