Maaaar daarna kan je er wel weer tegenaan! Haha!.. Ik voel sinds een paar dagen constant lichte mentruatiekrampjes.. Gisteravond op me werk bij afvege beetje bruin slijm.. Werd bang dacht data ls ik thuis zou komen van werk ik ongi was, maar nog niks te bekennen.. Wel werd ik gisteravond in eens erg misselijk en hoofdpijn.. Nu nog hoofdpijn misselijkheid minder..
goedemorgen, nja daar zat ik ook wel aan te denken maar het is nu ietsje minder weer 2 kleine bruine veegjes in me slipje.. i dat niet al teveel voor een innesteling?? wel nog teed die lichte krampjes anders dan anders....
Ik weet het niet meid, heb daar geen ervaring mee maar ik lees het wel geregeld bij meiden die achteraf zwanger blijken te zijn. Ik wil je natuurlijk ook niet te veel hoop geven éh maar een beetje kan geen kwaad.
haha.. nouu ik ben ongesteld geworden wel 7 dagen te vroeg maar het maakt niet uitt want de pendel kan nog uitkomen.. 24 april weer testen.. 2 dagen na me verjaardag dus hoop op een leuk cadeautje zoals positieve test!! 7 tot 11 april ben ik een weekendje weg.. late dat nou net me vruchtbare dagen zijn en 10 april de eisprong dus dat moet helemaal goedkomen!!
@ wolfje22 jaa daarom, ben er ook wel blij mee.. meer kansen he!! heb een goed gevoel over deze maand.. gimena heeft veel pendels goed zag ik dus hoop dat ze het bij mij ook goed heb.. nou we zullen het 24 april weten.. hoop dat ik 22ste al positief test want dann ben ik jarriggg:d haha.. liefsss
MirandaV balen dat je ongi bent geworden meid! hopelijk mag je op je verjaardag posi testen. mijn vriend is 25 april jarig dus hoop dat ik hem ook een mooi kado kan/mag geven.
jha indd is nu nog heel licht niet veel buikpijn meer dus zal morgen wel helemaal over zijn moet zeggen nu ik van de pil af ben lijkt de buikpijn en rugpijn enzo wel minder te zijn gelukkig
en dat terwijl ik aan de pil ben gegaan 6 jaar terug ofzo omdat ik zoveel pijn in me buik/rug/benen had vooral de eerste dagen.. en nu ben ik van de pil af en lijkt het nu al 2x veel minder erg te zijn dus daar ben ik wel blij mee
tja dat had ik ook, toen ik met pil begon veel minder last van mesntruatiepijn... en nu ik gestopt ben ook...alleen de laate keer onwijs last van menstruatie pijn, hopelijk eenmalig...