Ik heb sinds ik met de pil gestopt ben veel hevigere menstruaties.. dat is echt niet zo fijn.. maar hoop dat dit de laatste keer is haha! @ Rianne88 vind het niet zo erg dat ik ongi geworden ben me cyclus is weer wat korter dus meer kans en ik ben op goede vrijdag jarig dit jaar.. dus misschien beloofd dat veel goeds haha!
jaa zou een super cadeautje zijn! maarja het is afwachten.. alleen maar afwachten pff.. merkte vandaag onder de douch een donkere lijn over me onderbuik maar zal wel niks zijn!
apart miranda dat je een donkere lijn over je buik heen had. Ik heb af en toe een apart gevoel in me buik, net een ongi gevoel. Nog 10 dagen tot mijn eisprong maar druk klussen.
Hallo Dames, Ik heb ook 2 pendels die april zeggen. Ik hoop dat ze beide gelijk hebben. Mijn ongi zit er weer op en we kunnen gaan beginnen met klussen Ga deze ronde beginnen met ovu-testen, kijken of mijn ei goed kan vinden. Iedereen succes en hopelijk hebben de pendels gelijk deze maand. Liefs lotte
Hij werkt dan wel erg veel!! Jeetje, heeft hij altijd 60 uur? Hier is manlief ook wel vaak moe maar dan gaan we gewoon eerder naar bed. Zodat we toch nog wel genoeg slaap kunnen krijgen.
Hoi dames, Ik heb ook een pendel voor april. Had even uitgerekend moest het lukken nu wanneer ik dan ong uitgeteld ben. Ik kom op 30 dec uit. Eerst had ik zoiets van zou ik dit wel doen. Maar ik wil het veel te graag dus ik ga het niet uitstellen omdat het toevallig de voorlaatste dag van het jaar is. Hoop echt dat het zou lukken. Veel succes aan iedereen en veel klusplezier
Ik had mijn datum ook uitgerekend en dat is dan 1e kerstdag, maar ik mijn/onze wens niet uitstelling ahv een datum. Welkom hier.
rianne; tja vaak wel...ma t/m zaterdag... werkt hij rond 21uur gaat hij vaak naar bed...maar ik verveel me dan kapot, kan dan ook echt niet slapen en aangezien hij niks anders wil doen, blijf ik beneden... dolfijntje; s6 meid!
Wij gaan het ook niet uitstellen. Ik wil het gewoon veel te graag. En de maand of dag maakt mij totaal niet meer uit! Ik hoop dat er veel van de april pendels gaan uitkomen
Hoop het ook, zal mij nu inmiddels ook een worst zijn wanneer er eventueel een kindje geboren gaat worden.. .als die er maar komt