Als mij cyclus weer 35 dagen is kom ik als uitgerekende datum uit op 31 december, oei! Mijn zwager is op die dag jarig en ik heb altijd gedacht dat ik er niet aan zou moeten denken dat mijn kind op die dag jarig zou zijn. Maar nu het zover zou kunnen komen kan het me helemaal niks schelen. Als ik maar zwanger raak. Mijn wens is zo groot, dat ik daar totaal niet meer bij stil sta. Ik hoop dat de twee pendels van Gimena en Hanna uitkomen!!! *is nu hard aan het duimen* Iedereen veel succes met klussen!
@ Lovelyrose, wij maken ons ook niet meer druk om de maand/datum. Je kunt niet van te voren zeggen dat je op die datum bevalt. Maar wij willen zo graag zwanger worden dan houden we er ook echt geen rekening mee. We willen graag een kindje hebben.
Ook ik kom hier kletsen, heb 1 pendel en 1 tarotkaart legging gekregen voor april, dus ik ben benieuwd!
Hela, ik heb ook een pendel voor april van Allwoman en twee voor juni van Gimena en Hanna. Ben benieuwd. Volgende week zondag - 10 april - verwacht ik mijn menstruatie!
Mijn D-Day is 23 april, dus dat is nog wel een eindje weg. Ben nog niet aan de klusperiode toe. Van mij mag de tijd gaan vliegen!
Kan ik goed geloven Dreamz3, ik hoop dat het mag lukken deze maand...en ik zie bij je pendels dat het dan zelfs wl eens een 2-ling kan worden! Wie is mamatje die voor je pendelde? is zij van dit forum? Hopelijk gaat zoals wolfje zegt april DE maand worden voor iedereen hier!!!
ja idd hopelijk wordt april de maand voor alle meiden hier. Wij zitten weer midden in onze klus periode. We doen ons best weer.
hier nog een week wachten voor ik misschien kan testen.. voel niet veel bijzonders dus ff afwachten! zijn er al mensen met klachten of bijna testers hier?
ik heb nog nooit een pendel gedaan of laten doen maar zou dit wel graag willen, weet echter niet hoe dat moet. kan iemand mij helpen
daanikkus je moet even op het forum kijken bij pendelen wie er pendelt dan kan je een prive berichtje sturen met je naam en geboorte datum en je vraag en hopen dat je snel antwoord krijgt want veel dames hebben het heel druk
Ik denk dat ik me vandaag of morgen hier ook mag melden. Dit is de maand dat ik twee pendels voor een tweeling (jongen en meisje) heb gekregen. Ben benieuwd! Het is wel heel toevallig dat ik twee keer dezelfde pendel heb gekregen vind ik!