Pendel zegt zwanger in december -> Wie ook?

Discussie in 'Pendelen' gestart door chantal1985, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Dan heb je wel een erg lange cyclus gehad..hopelijk is die deze maand wat korter he..

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ik hoop het ook... afwachten!

3. Zeepaardje

wat rustig hier:(

4. Zeepaardje

ronde 8 is hier in volle gang!

5. Zeepaardje

wat rustig zeg!!!

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Dit is niet echt een klets topic hoor. Als je wat meer leven wil dan raad ik je aan om mee te gaan kletsen bij een van de zwanger worden clubs. Ik klets zelf mee bij "dames die nieuw zijn en voor hun eerste kindje gaan" en bij temperatuur kaartjes : algemeen temperatuur kaartjes (voorheen 1-1-2010) dus ik zeg tot dan.

7. Zeepaardje

zo voor mij alweer dag 19... en nog geen ei, pff niet leuk, maar ja!

8. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Ik heb er ook ondertussen enkele voor december.
    Wolfje, ik ga je volgen met niet meer altijd te reageren. het is soms zwaar om te lezen dat het bij anderen wel lukt en bij ons niet... :(

Succes met jouw ei!!!!

9. Zeepaardje

Poppemie; ja het wordt me soms gewoon te veel...
    En dan wil het niet lukken en zo bleh

10. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Ik begrijp je volledig meid. En, het is niet dat ik het de andere niet gun maar het steekt soms wel.
    Morgen komen mijn vriendinnen voor een hapje en een drankje en ik weet van 2 zeker dat die aan het proberen zijn dus ik hou mijn hart al vast als het er morgen uitkomt: Ik heb nog een nieuwtje, ... ik ben zwanger!!! Hip hip hoy!!!:x
    Dan krijg ik het toch telkens weer moeilijk.:(

Veel sterkte nog verder en geniet van het klussen éh want dat blijft het belangrijkste! x

11. Zeepaardje

tja meid ik begrijp je volkomen, ik ga woensdag bij me vriendin op kraambezoek, ben onwijs blij voor haar, maar oh wat steekt het dat we samen begonnen zijn en zij nu is bevallen en ik nog niet eens zwanger ben... pff slik

s6 morgen meid

Thanks bij gaan zo weer genieten in bed;)

12. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Samen begonnen? Is zij dan een beetje te vroeg bevallen?

Hier is het avondje met de vriendinnen afgelopen. Het was leuk en gezellig maar zoals ik al vermoedde, allebei zwanger éh!!!! Pfff.... :x De ene 5 weken en de andere 13 weken... tja, hier zitten we dan éh! :(
    Hopelijk komt onzen tijd snel!

13. Zeepaardje

poppemie; nee zij was gelijk zwanger... en ik ben al 9,5maand bezig, bijna 10mnd....
    Jeej meid zijn ze allbei zwanger! Onwijs fijn en leuk voor hen natuurlijk om dat samen te mogen beleven, maar voor jou is dat alles behalve leuk! Weten ze dat jullie ook bezig zijn?
    Moeilijk hoor!
    Ik ga hard duimen dat onze tijd idd snel komt, knuf meid!

14. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Neen zij weten dat niet, heb dat bewust niet gedaan omdat wij de eerste maanden nog echt gebruikt hebben om te ontpillen. Normaal hadden we er nu al echt voor beginnen te gaan maar door de vele problemen op de bouw hebben we zeker 3 maanden vertraging waardoor het eigenlijk nu nog iets te snel zou zijn en daarom zijn we er nog niet echt super mee bezig. Voor mijn ventje is dat makkelijker om het opzij te schuiven dan voor mij, ik moet iedere maand spannend afwachten wat het gaat geven terwijl hij maar amper weet waar ik ergens zit in mijn cyclus.
    Hij moet zich dan weer bezig houden met den bouw éh;), ieder zijn gepieker op deze moment, hihihi....!

Wat is het geworden bij jouw vriendin? Leuke naam gekozen?

15. Zeepaardje

poppemie; misschien een idee om het ze toch te vertellen zodat ze beetje rekening met jouw gevoelens kunnen houden, moeilijk lijkt me dat hoor!

Ze heeft een zoon en nu een dochter gekregen dat is erg leuk natuurlijk, alleen vind beide namen niet zo geweldig haha niet mijn smaak zeg maar... geurt en doortje...

Naar mijn idee zijn vrouwen toch meer bezig met zwanger worden dan mannen...wij voelen van alles in ons lichaam...

nou ik heb druk dagje voor de boeg, fijne dag!

16. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Hey wolfje,
    Alles goed met je? De namen van je vriendin vind ik nu persoonlijk ook niet zo mijn ding, maar goed dat is goesting. Als ze het maar goed stellen, dat is het belangrijkste éh.

Hier zijn mijn vruchtbare dagen begonnen se, gisteren goed geklust, vandaag is het ventje sjotten dus da zal niks meer worden. Morgen dan maar weer éh, alé ja als het er van komt éh, wij zijn niet echt op commando bezig dus het zal van de moment gaan afhangen. Ik denk maar zo, als de tijd rijp is, dan zal het wel lukken...;)
    Lekker positief éh!:D

17. Zeepaardje

heej
    nou niet echt lekker hier... als ik me sluitspieren aanspan doet het pijn en onderin rug aan de zijkanten, maak me beetje zorgen...

verder alles aan het pakken, zaterdag week naar landal sonnenberg in duitsland!

Wij doen ook niet zo op commando hoor, al probeer ik het wel om de dag te toen en gelukkig vind manlief dat helemaal niet erg!

klusse;)

18. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Leuke plannen voor jouw dan... ik heb deze week een weekje verlof gehad. Vral om uit te rusten en al wat te rommelen voor de verhuis van volgend jaar (maart-april).

Denk je zwanger te zijn? Pijn in de onderrug is toch een veel voorkomend symptoom, niet? DUIM, DUIM, DUIM....;)
    Nog een 9-tal dagen eer je kan testen, spannend éh!

19. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Had jij eigenlijk nog pendels?
    Ik heb er een hele boel :D:D:D, maar nu nog afwachten of daar 1 tussen zit die gelijk heeft.....

20. Zeepaardje

ik heb er verschillende voor dec en febr... heb er ook al 10 foute gehad...

denk dat ik niet zwanger ben hoor, heb elke maand wel weer ander symptoom

Deel Deze Pagina