Geniet in ieder geval van je weekje vakantie, dat kan zo'n deugd doen! Effe uw gedachten op iets anders.... xxx
He meiden, Ik val hier ff binnen. Ik heb ook een pendel van december van Zuurtje (Jongen) ik ben benieuwd of hij klopt!! Pendel is dan wel een positieve test he in december...
Hangt er vanaf wat je vroeg aan de pendel. Als je vroeg: wanneer raak ik zwanger, dan is het de moment van bevruchting en kan je test dus een maand later pas positief zijn. Vroeg je: wanneer test ik positief, dan heb je in december een positieve test in handen. Succes in ieder geval!!!!
O maar ik heb gevraagd wanneer ben ik zwanger? Kheb nu pas mn ei gehad.. Dus dan is dat idd pendel voor november dan... Nou dan geldt hij idd niet voor mij.
Ja, in Juni heeft zij mij gependeld. Nu is ze er mee gestopt geloof ik. Ik heb ze even een PB gestuurd maar ze pendeld de bevruchting.. Jammer dan is het deze maand dus niet maar volgende maand... Scheelt maar 6 dagen want de 24 had ik mijn eisprong...
Oh dat valt nog super goed mee...veel geduld moet jij niet meer hebben , ofwel deze maand ofwel januari. Leuk seg!!
Nee deze maand dan niet want ik had de bevruchting in november, niet december. Wij zijn nu 5 maanden bezig ongeveer. Vanaf juni.. En jullie??
Wij zijn eigenlijk nog niet echt aan het proberen. WIj zijn nog aan het bouwen en alles heeft super veel vertraging gehad waardoor we het nog even op een laag pitje hebben staan . We vermoeden er nu in maart-april in te trekken dus nog even wachten. Ben al wel van in april gestopt met de pil omdat ze op waren hihihi... Maar als ik de pendels moet geloven dan zal er binnenkort toch wel verandering aankomen! Het is voor ons ook het eerste dus dat maakt het wel superspannend!
Hier 2 pendel voor dec en 1 november en heb aan nov en dec gevraagd wanneer ik een posi test in handen heb, en aan de laatste die dec zei heb ik gevraagd of posi test of bevruchting maar heb alleen gekregen "december jongen" als antwoord hahahah ik heb al 2 jongens en alle 3 zeggen jongen hahahha ach ja is niet erg ook leuk zo een jongens gezin zal mijn vriend leuk vinden (als het ook echt zo word he)
mijn nod is tussen de 13 en 15 dec dus even nog een weekje afwachten...blijft mijn temp hoog testen gaan we de 15e testen
Mijn eigen pendel blijft zeggen dec 2010 en een meisje. Ik heb tussendoor een bloeding gehad,en mijn nod is de 13de of 14de. spannend dus en afwachten. de dokter zei dat die tussendoorse bloeding een innestelingsbloeding kon zijn. ik heb namelijk de pleisterpil en dan mag er geen tussentijdse bloeding zijn. Laten we duimen dat het bij iedereen hier raak is