miss c welkom happyluna; gefeliciteerd!!! hier echt zo gevoel dat het altijd bij 1 kindje zal blijven, pff maar probeer het van me af te zetten
Heb er nog een pendel bij voor MEI 2011 hoop toch dat het iets sneller mag zijn hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Vmiss ik hoop voor je mee hoor! Zit wel veel tijd tussen éh! Wolfje22 waarom denk je dat? Hoe lang zijn jullie nu aan't proberen, 9 maanden zeker éh of 10? Ze zeggen toch dat het normaal is dat ge ongeveer een jaar moet proberen dus nog niet wanhopen éh! Heb jij nog laten pendelen door Allwomen?
9 dus, zie het net in je onderschrift! Sorry, drukke dag gehad op het werk en mijn oogskes zijn wa moe....
zie nu dit topic pas ik heb 4 pendels al langere tijd staan voor december'10!!!!!!! en net nog een binnen gekregen dat ik deze maand zwanger zal zijn. spannend hoor, maandag 20dec mijn nod!!!!!!!!!!
Dankje lieverd! Jij gefeliciteerd zie ik!!! Wat goed en fijn, gefeliciteerd zeg!!! hoe voel je je? heb je al kwaaltjes (hihi ben ik erg nieuwschierig naar.)
poppemie; ruim 10mdn bezig en zit nu in ronde 9 allwoman zegt januari en gimena ofzo maart BB s6 met je pendels
Hier weer een pendel bij, en het kan niet op februari 2011 meisje Ben zoooooooooo benieuwd zo veel verschillende pendels, degene die het juist had ga ik een beker geven van blijdschap Bezig bijtje, spannend, ik duim met je mee *THUMPS UP*
Hier ook nog steeds een pendel voor december en ben nu een dag overtijd.. bijna 2!!!! zou het, zou het??
ja zal ik zeker doen! er zit nog wel een verhaaltje achter hoor! hahah gister en vandaag een negatieve zw test gister wel een super positieve ovu test ben wel een beetje in de war, maar geen ongie is altijd goed denk ik maar
haha ja vraag me dat niet.. ik heb nog heel veel ovu testen en ik moest gewoon IETS testen, dus toen posi wat ik vreemd vond paar uur later en toen negatief zw test
nee niet getest.. zondag en gister negatief.. dus ben er klaar mee ik ga vrijdag pas weer een nieuwe test kopen.... in ieder geval nog steeds niet ongi en net een pendel erbij gekregen voor deze maand!!! (weer een jongen) ik wacht tot vrijdag!
Toch gek eh engeltje dat je nog steeds niet ongi bent. Misschien test jij pas laat positief???? Laat ons hopen dat je vrijdag een leuk kerstcadeautje krijgt