Ik was even een tijdje weg hier (wintersport) maar ik zie dat het voor een paar meiden erg spannend is nu. Ik duim voor jullie!!!
Hoi Meiden. ik ben een paar dagen niet geweest hier op zp. ik ben afgelopen donderdag ongie geworden na 4 dagen overtijd en de hele mikmak bij elkaar ik was zo verdrietig dat ik er even klaar mee was.ik was bijna overtuigd dat ik echt zwanger was. maarja helaas aankomende dinsdag moet manlief weer zn zwemmers inleveren en die week erna hebben we een afspraak bij de gyn. We hopen het jaar dus goed te beginnen mijn pendels zijn dus niet uitgekomen. hoe is het met jullie ? liefs
engeltje wat jammer meid! hoop zo dat het jaar goed mag beginnen voor jullie in 2011! En troost u ook wij starten met de Mmm in januari, dus je bent niet de enigste!
Balen Vmiss! wanneer gaan jullie starten? helaas hebben wij nog geen datum, eerst moet nog het zaad worden getest en dan pas een 2e gesprek. dus ik hoop dat het goed is en we in januari mogen beginnen, maar ik denk het eiglijk niet. dat is te snel aangezien ik ook hormonen moet gaan spuiten. hoe gaat het bij jullie??? ik hoop voor ons allebij dat het in 2011 raak is!!
heej te lang al niet geweest hier, sorry nou december pendels zullen niet uitkomen hier... helaas. heb nu me ei gehad alleen niet geklust vanwege ziekte...
Zonde wolfje! Voel je je al wat beter ondertussen? Stom dat je dan direct een maand verloren bent éh.
engeltje1; ja klopt, had ff wat afstand genomen en was erg druk... nu ook nog vanaf januari in wat rustiger vaarwater... en heb nu griep dus voel me niet top... balen dat het voor jou ook niet uitgekomen is meid!!! poppemie; tja idd... balen maar ja wat doe je eraan... nee voel me nog niks beter... bleh maar ja wat doe je eraan? zit al aan de hoestdrank, zuigtabletten en keeldragees paracetamol, wordt er niet goed van soms, pff
Dames, ik ga het nieuwe jaar in met een nieuwe job!! Ik ga hier dan ook een tijdje niet meer zijn omdat we onze kinderwens nu maar best een tijdje wegbergen. Zo tot september ongeveer. Ik wens jullie in ieder geval super véél succes en snel en babytje voor jullie allemaal!!!! Veel klusplezier en een vruchtbaar 2011! Ik zal waarschijnlijk wel af en toe nog eens komen meelezen want blijf wel curieus wanneer het bij jullie lukt! DIKKE KNUFFEL!!!!!
Engeltje ik zal ook hormonen moeten spuiten, alles getest zelfs histeroscopie gedaan en in januari gesprek bij de psycholoog, hoort erbij blijkbaar. En daarna starten we. Denk dat het dan pas februari is he. Tja we moeten er iets voor over hebben, veel moeite maar als het de moeite is teken ik er voor wel! Jij ook veel succes en hopelijk is de zaad van je man niet te slecht! Laat je iets weten? Poppemie leuk. Richt je nu maar even op je nieuwe baan. Hopelijk ben je snel zwanger in september dan, we horen het wel he meid, ook voor jou een fijn eindejaar en veel succes!
Allereerst voor iedereen een gelukkig en vreugdevol 2011 gewenst met een goede gezondheid, nieuwe zwangerschappen en veel gezonde beebjes. Hier al enkele dagen rozeverlies, ga dus mijn regels krijgen. Pfff het mag nu wel gaan komen na 2 jaar. Mijn geduld raakt wel echt helemaal op! Trouwens 1 pendel van Annabel is al niet uitgekomen. Hopelijk die van januari!
Bedankt VMiss! Hopelijk gaat 2011 een vruchtbaar jaar worden voor jouw want 2 jaar is al en hele tijd éh meid. Ik wens het je van harte toe!
Hoi Meiden, iedereen de beste wensen voor 2011! nou vanmorgen weer het beruchte potje ingeleverd in het ziekehuis dus nu afwachten op volgende week. hoe is het met jullie?
Het rare is wel dat ik aan Gimena vroeg om eens te pendelen in het geval ik een nieuwe job kreeg (dat was half december) en toen bleef bij haar de pendel op zwanger in februari staan dus.... bewust klussen of niet, het lot zal het bepalen .
Spijtig Olly! Veel succes voor je volgende ronde. Welke pendels heb je nog? Bij mij gaan de laatste dagen in voor mijn decmberpendels. Ik verwacht er niets van hoor maar ja je weet nooit éh! Voor diegene die nog op het wachtbankje moesten zitten, DUIM DUIM DUIM....