Zullen we doen . Zaterdag is het er al van gekomen, even van te voren om de oude visjes weg te krijgen en nieuwe actieve klaar te zetten en nu vandaag nog éh...! Volgens mijn banner is mijn eisprong over 3 dagen maar ik voelde gisteren hevige steken in mijn linkeronderbuik en vandaag waren ze weg, dus heb een vermoeden dat hij vroeger is dan anders. Zou wel een héél pak vroeger zijn éh . Nou ja, moest het zo zijn, dan zijn we te laat of misschien doen de zwemmertjes van te zaterdag ondertussen hun werk éh! Hahaha... we zulle zien!
Ik ook nog ene voor februari!!!!! Ok nr 3 . Leuk seg moest dat uitkomen!!! Da zou alleen willen zeggen dat ik waarschijnlijk de job niet heb waarvoor ik gesolliciteerd heb want anders zal ik toch proberen om niet zwanger te raken. Misschien willen de pendels mij gewoon vertellen dat wanneer we er voor gaan het direct prijs zal zijn !!!!
oohh spannend allemaal he!!! nou zit eigenlijk te bedenen dat het over 2 maandjes al febr. is, klinkt nog zo ver weg, maar is niet zo
Wolfje22 , ik bedenk met net iet. We zitten zo een beetje in hetzelfde schuitje, jij hebt ook een pendel voor december en voor februari! Zo gelijklopend.... leuk éh! Heb je nog dezelfde als ik? (zie mijn handtekening)
deb27 graag gedaan hoor, nu maar hopen dat de pendels uit zullen komen poppemie; heb er 3 voor febr en 2 voor dec. en vanmorgne bericht gehad van iemand dat ik nu zwanger zou zijn... maar ja ben gister ongi geworden dus lijkt me niet zou volgens haar posit test in dec krijgen... heb dezelfe pendelaars ongeveer alleen die onbekenden van ander forum niet, maar wordt wel nieuwsgierig daarnaar hihi
Ja die van dat ander forum zijn ondertussen gestopt wegens te druk en enkele die misbruik maakte van hen. Hoe je dat doet weet ik niet maar ze logde blijkbaar telkens onder andere nicknames in om dan nog eens te kunnen laten pendelen. Dus daar kan je spijtig genoeg niet meer terecht.
jammer dat mensen zo doen zeg... maar ja ik ga gewoon heel hard duimen dat het snel raak mag zijn voor ons
Ik kreeg daarjuist kei harde steken in mijn borsten toen ik in de zetel lag. Eerst de rechter daarna de linker. Maar na enkele seconden was het al over hoor dus het zal wel geen teken zijn zeker. Het is ook niet dat ze gevoeliger zijn ofzo dus tzal wel niks zijn ma toch valt zoiets nu op éh!