Ja dat zit zeker allemaal heel dichtbij elkaar! Vind het ook erg bijzonder dat er twee keer febr. meisje en 2 keer mei jongen word gependeld! (A)
ja das wel leuk om zo te vergelijken éh . Ik heb er ook zo'n paar dezelfde en de overgrote meerderheid zegt bij mij een meisje, maar enkele een jongen dus blijkbaar meer kans op een meisje. Zijn jullie al lang aan het porberen? Is het jullie eerste?
Hoi allemaal bij mij ook februari gependeld 1x van een meisje en 1x van een jongen ben benieuwd of het gaat kloppen groetjes stephanie
Dank je wel Poppemie Nee idd en met de feestdagen en de drukte van het nieuwe jaar zitten we er zo ik hoop natuurlijk dat mijn pendel voor januari uitkomt haha maar feb kan ik ook mee leven hoor gelukkig zijn al mijn pendels binnen 6 maanden , ALS 1 van ze uit komt dan hoef ik niet al te lang te wachten
babyboom; met mij gaat het niet zo best... erg kiespijn...eergister laten boren was groot gat dus moest met verdoving, nu moet ik waarschijnlijk nog een keer een zenuwabehandeling ondergaan en ik bleef last van me mond houden, vanmorgen gebeld; zegt hij ja je had er een beste ontsteking zitten! dus ik heb zoiets van; waarom zeg je dat niet eerder?!!! Zit nu aan een peneceline kuur!
ZO dat is niet niks :s en dat zo voor de kerst ik hoop dat je straks gewoon kan eten. beterschap meid
Graag wil ik met jullie meekletsen het is gelukkig al snel februari Zelf heb ik 3 februari-pendels, maar ook nog enkele voor januari
Welkom Adora Natuurlijk hoop ik ook voor jou dat die van januari uit zal komen maar feb zit niet ver weg gelukkig