Maar wolfje toch, dat klinkt niet aangenaam! Kan je de pijn iets of wat verdragen? Ja hopelijk is het beter tegen vrijdag en zaterdag want als je dan niet goed kan eten is het allemaal een stuk minder gezellig. Hebben jullie al je pakjes al? Ik ga er sebiet nog de laatste halen se, dan ben ik er vanaf.
Ik ga afsluiten en wens jullie allen hele fijne dagen toe poppemie; erg pijn weer, maar wordt wel beter... pff kauwen wil gewoon niet aan die kant...
Hier ook een pendel voor Febr. 2011 ik hoop dat het eindelijk zo mag zijn. ?-?-?-?-?-26-25-26-24-24-27 ronde 12
Ook hier kom ik even melden dat ik het nieuwe jaar in ga gaan met een nieuwe job!!! Dus onze kinderwens zetten wij een klein jaartje opzij... een kleine opoffering maar het zal zo zijn. Ik wens jullie hier super veel succes en laat die pendels uitkomen éh!!!!! Dat 2011 een zeer vruchtbaar jaar mag worden voor jullie allemaal!! Ik ga wel af en toe komen meelezen uit curieusiteit! DIKKKE KNUFFEL!!!
Adora, wel grappig bij jouw dat jouw man en je kindje zo'n voorgevoel hebben! Hebben ze dat voordien ook al gehad? Duimen maar!!!!
Ook al gaan we nu super voorzichtig zijn, toch blijf ik maar pendels voor februari binnen krijgen . De teller staat nu op 6 waarvan 4 een meisje zeggen en 2 een jongen. Als die pendels uitkomen dan starten we met twee in mijn nieuwe job .
Niet erg hoor . Ik ben er nog niet begonnen, 1 april kan ik pas starten omdat ik nog met 3 maanden opzeg zit bij mijn huidige werkgever. Ma hij neemt het goed op, het is een ontspannen sfeer voor de moment dus dat valt mee. Spannend maar ik kijk er al naar uit! Vooral als die februaripendels gaan uitkomen....
Meiden mijn februari-pendels zijn niet uitgekomen, want ik ben nu al zwanger ik heb 8 goede pendels in januari Ik duim voor jullie
Adora; gelukkig is ben je nu al mooi zwanger Poppemie; ja spannend hoor Hier; gaat geen enkele pendel uitkomen hoor, sterk gevoel dat er geen zwangerschap meer aankomt...