Pendel zegt zwanger in februari (2011) -> Wie ook?

Discussie in 'Pendelen' gestart door chantal1985, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    neenee, ik bedoel hoe kom je daar bij dat je het gevoel hebt dat er geen meer bij komt bij u? Heb je vorige keer niet lang moeten proberen voor je zwanger was?

2. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hoi hoi,
    Heb ook 3 pendels voor februari. 3 keer een meisje. Hoop het zo!!! Ben gisteren weer ongi geworden dus we gaan er weer voor over twee weken.

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@ poppemie; ow zo:p nee sem was met de eerste ronde er, nee gewoon voorgevoel dat het er bij 1 zal blijven... weet het ook niet meer...

@ jonie; heel veel s6 en laten we het hopen;)

4. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Dank je wolfje. Hou jullie op de hoogte. Wordt het wachten wel een beetje zat eigenlijk... Weet wel dat er veel meiden zijn die nog veel langer moeten wachten maar toch... Toen ik afgelopen woensdag ongi werd heb ik gewoon zitten janken. Had het sterke voorgevoel dat het raak zou zijn en dat was het dus helaas niet.

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@jonie; ja kan me voorstellen meid, al ben ik nog niet zo lang bezig als jij... Maar als je een voorgevoel hebt dat het raak is, dan komt de klap extra hard aan...

6. gimena

gimena Niet meer actief

ik schuif hier ook aan ik heb een pendel voor feb van Caruli
    Spannend

7. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hoi meiden

ik heb 6 pendels voor feb.hahaha en allemaal zeggen ze een meisje:D ook die van jou gimena zegt febr. ben zo benieuwd en hoop dat het zooo... spannend...heb er ook 3 voor jan. dus wordt hard klussen..en sommige pendelen ook positest in de bepaalde maand...jij pendelt meestal op de positest in die maand toch?

8. gimena

gimena Niet meer actief

ja klopt.

9. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi dames,

ook ik kom met jullie meekletsen.
    Mijn nod zal 31 januari of 1 februari zijn.

Ik heb van de week flink geklust na 5 positieve ovulatietesten :)
    Ik hoop dat het raak zal zijn.
    Voor ons allemaal hier,
    mijn eigen pendel gaf januari/februari aan hihi,
    en heel veel pendels al voor februari.

Ben benieuwd :)

Ik hoop dat de januari/februari pendels goed zijn :)

En dat de ooievaar de weg naar ons allen heeft gevonden.

Nog 10 dagen wachten tot testen,ben benieuwd,heb nu enkelt wat steekjes in mijn onderbuik en liezen en af en toe wat pijnlijke borsten.
    Hoop dat het positief is.

Ik duim voor ons allen hier dat het snel raak is.

Groetjes Bianca

10. Biancamv2

Gimena?

ook van mij had je 10 dec 2010 een pendel voor februari(jongen) binnen gekregen lol :)

Dus dat zijn er al 2 :D

Nu maar hopen dat het snel uitkomt :)

Ik ga hard duimen :)

groetjes Bianca

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    dan kan de jouwe ook deze maand kloppen wat mijn nod ligt in febr.:D maar de eventuele bevruchting in januari

12. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    En nu heb ik er nog een kaartlegging bij door Anais, welke ook uitkomt op februari en een meisje! De vierde al. Ben zo benieuwd!

13. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    En nog één voor februari en een meisje. Zou eigenlijk wel heel teleurgesteld zijn als het niet raak is;)... Maar we zien wel

14. Biancamv2

Ik heb ook een paar pendels voor februari staan.

Mijn eigen pendel blijft aangeven januari/februari,
    dat komt waarschijnlijk vanwege de eiersprong,
    ik ga uit dat hij de 17de was,dan zou mijn nod 31 jan zijn,
    zou hij nu de 19de geweest zijn dan zou mijn nod dus 2 februari zijn.

Dus ik hoop dat alle januari en februari pendels kloppen.

Heb er 2 voor april staan.

Ik mag over 6 dagen testen,spannend aangezien mijn pijnlijke borsten minder zijn geworden en ik nu juist meer misselijkheidsvlagen heb :)

Heb nog wel steekjes onder in mijn buik en rammelende darmen en erg veel honger en vermoeid,meer heb ik niet.

Ik duim dus voor alle meiden hier dat het snel raak is,
    enne ik ga donderdag al testen met een kruidvat 2 voor 5 test,die zijn zo gevoelig bij een klein beetje hcg hormoon schiet er al een positief streepje :)

Maar ik test als deze negatief is gewoon eind januari en begin februari nog eens.

Groetjes Bianca

15. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Spannend bianca hoop het ook echt voor je klinkt wel positief ;)
    hoop ook dat mijn februari pendels inclusief die van jou uit komen

16. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

ik kom me hier ook even melden.
    Heb 3 pendels voor februari en een pendel voor febr/mrt. Dus ben heel erg benieuwd.

Vooral omdat ik momenteel helemaal geen wijs kan uit mijn cyclus :(.

Zit nu op dag 32 en tot op heden nog geen eisprong te bekennen. En volgende week is het al februari. Wat gaat het toch allemaal snel!

Als je pendels hebt voor februari, bedoelen ze dan dat er in februari positief wordt getest of wordt er bedoeld dat de verwekking van het wondertje in februari plaatsvindt?

Ik ga lekker met jullie mee hopen dat de pendels uit gaan komen!

Suc6 allemaal!

17. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Ola ladies,
    het is inmiddels februari en ik ben heel benieuwd of er al mensen positief getest hebben en hun pendel dus uit is gekomen!
    Ik moet nog 9 daagjes wachten...

Anita: volgens mij is het zo dat als je een pendel voor februari hebt, je in die maand positief test.

18. Biancamv2

Yep hier al 2 dagen overtijd en nog geen ongi te bekennen.

Ik wacht nog tot zaterdag met testen,zolang mijn ongi weg blijft.

Ik had een paar daagjes voor de nod een licht positieve test maar het lijntje was best wel vaag,
    daarna nog 3 dagen erna getest en het streepje werd dus nog lichter en daarna zelfs omo wit :(

Maar zolang de ongi wegblijft hou ik hoop :)

Ik hoop dat de pendels van februari dus uitkomt want dat zou een teken zijn dat ik nu toch zwanger ben :)

groetjes Bianca

19. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik had 3 pendels voor jan. en 6 voor feb...maar me ongi van jan moet nog komen rond de 13de dus dat betekend dat ik geen eisprong meer heb ik feb. dus ik ben dan ook wel benieuwd waarom zoveel pendels voor feb? als ik in die maand niet eens een eisprong heb? en sommige pendelen volgens mij ook op de maand van de bevruchting en niet van de positest.

20. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Jeetje Bianca, wat spannend! Ik hoop dat je eigen pendel uitkomt, want dat betekent dat de pendel die jij voor mij hebt gedaan ook misschien wel klopt!! Hihi!
    Hou je ons wel op de hoogte als je weer hebt getest?
    Succes met wachten!

Deel Deze Pagina