Jaja. dan is het ineens ferbuari. De maand met de pendels voor ons! Laten we hopen dat het voor ons allemaal gaat uitkomen! Zit momenteel zelf op dag 37 en nog steeds geen ei gespot . Suc6 allemaal!
Jaja alweer bijna 3 februari. Ik ga er 5 februari een nieuwe zwangerschapstest tegen aan gooien dan ben ik inmiddels al 5 a 6 dagen overtijd. Hopelijk komt dan mijn pendel van februari uit hihi. En natuurlijk duim ik dat de pendels voor jullie ook uitkomen. Met zijn allen duimen voor veel roze deze maand groetjes Bianca
Ha bianca, je houdt de spanning er wel in zeg! Hoop dat'ie zaterdag gewoon posi is. Heb zelf al heel erg last van testdrang... Pff, moet nog een week wachten...
Ja meiden, het gaat hier spannend worden.... Hopelijk volgen de positieve testen snel na elkaar. Succes meiden!!!!
@Bianca, zou ik je ook een pb'tje mogen sturen om te pendelen? Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt gezien we nu ook echt in een maand zijn aangekomen waarvoor ik redelijk wat pendels heb. Wat betreft het vinden van m'n ei dit nog niet eerder gehad. Vorige keer had ik hem middels temperaturen goed gevonden. Wel steeds een vrij lange cyclus. We wachten gewoon maar af. Fijne avond!
hoe gaat het hier met de dames. hier 5 dagen voor me NOD ben erg benieuwt als ik nu zwanger hebt Bianca & caruli het goed.
Hier zijn er de 1ste tekenen van ongi! Maar eigenlijk zijn dat voor mij de januaripnedles en die had ik niet dus ik ga de februaripendels nog niet fout rekenen. Ik heb een zeer korte cyclus dus heb nog kans. Bianca, meid, dat je zo lang kan wachten.... Ziet er goed uit!!! De andere op het wachtbankje, voelen jullie iets speciaals?
hoi, ja hier nog steeds geen teken van ongesteldheid, geen echte ongesteldheidskwalen gehad,maar wel andere kwaaltjes. Zelfs mijn temp is vanmorgen weer gestegen van gisteren 36,8 naar de 36,9 vandaag Ik hoop dat het een goed teken is idd. Maandag moet ik er een nieuwe test tegenaan gooien van de dokter(jaja vanmorgen maar gebeld omdat ik het niet meer kan uithouden zo lang te wachten hihi,aangezien ik altijd op tijd mijn menstruatie heb,maar wel voor half december een miskraam gehad ) dus weet niet of mijn cyclus dan weer goed is,maar heb veel getempt en ook ovulatietesten ertegenaan gegooit voor mijn ei Pfff echt spannend dit. ik duim nog steeds hard hoor dames,dat iedereen snel roze mag zijn hier groetjes Bianca
Bianca, ga je morgen nog testen of wacht je tot maandag? Spannend! Heb zelf pijnlijke borsten(heb ik bij ongi en zwangerschap) en kramp rechts onderin mn buik. Dat had ik ook toen ik zwanger was. Ben ook erg moe steeds. Gooi er woensdag denk ik een testje tegenaan (als ik dan nog niet ongi ben). Verder al positieve testen hier?
Wij zijn eigenlijk niet echt bezig. Ik ben vorig jaar in april gestopt met de pil om in eerste instantie te ontpillen. Wij zijn nog aan het bouwen en dan zwanger worden leek ons niet het ideale moment (en maar goed dat we het niet gedaan hebben want wij hebben al véééél tegenslag gehad). Normaal gingen we er vanaf januari dan echt voor gaan maar onverwachts heb ik in december een nieuwe job gevonden waar ik 1 april kan starten dus moeten we onze kinderwens een beetje verschuiven. Ben al zooooo blij met die nieuwe job dat dit voorlopig wel lukt, maar we zullen zien hoe lang éh. Dus zoals ge zegt, volgens mijn pendels gaan we er nie veel gras over laten groeien! En jullie, al lang bezig?
Heey Gimena, jeetje wat rot meid, ik was er van overtuigd dat hij uit zou komen, baal wel had natuurlijk super gevonden dat je zwanger bent. Ik gun het je zo. Hier nog steeds geen ongi te bekennen, en mijn temp blijft mooi hoog. Maar ik ga niet meer eerder testen dan maandag wat de dokter zei,ben zo benieuwd voor maandag. Ik duim hard voor je meid dat het de volgende ronde snel raak is en je een mooi nieuw wondertje mag verwachten. Groetjes Bianca
@biamca maakt niet uit een pendel kan het ook eens fout hebben. bedankt voor de moeite en tijd lieverd!! op naar de zo veelste ronde
Hai Poppemie, Zijn nu alweer een jaar bezig met tussendoor een miskraam in juli. Mij mijn zoontje was ik zo zwanger en nu duurt het wel lang allemaal. Jullie laten er idd geen gras over groeien volgens de pendels, hihi! Ik denk dat ik zelf ook ongi ga worden. Had gisteren al wat spotting. Wel weer na 25 dagen, dat is dan wel weer wat sneller, maar ja ik snap af en toe helemaal niets meer van mijn cyclus. Ik was echt altijd super regelmatig en nu... Pfff! Had wel een beetje op deze maand gerekend en ook goed ons best gedaan, maar dus nog even wachten of het doorzet en anders misschien bevruchting in februari . Rot voor je trouwens Gimena dat je ongi bent geworden. Snap hoe je je voelt, helemaal al na zoveel rondes. Balen! Bianca, nog steeds overtijd zie ik? Morgen testen he? Succes!
Ik heb ook twee pendels voor Februari, voel sinds gister avond mijn ei... geklust en nu dus maar afwachten!