Spannend Femmes Hier nog steeds overtijd, geen ongi te bekennen. Mijn temp is van de 36,8 naar de 36,7 gezakt, is ook niet erg natuurlijk is nog steeds hoog voor mijn doen normaal als ik ongi word en ben is de temp 36,2 a 36,3. Dus ik mag niet klagen. Morgen ga ik testen,en daarna de dokter bellen voor de afspraak en laten weten of hij positief is of niet. Kijk is die knallend positief,dan bel ik natuurlijk als eerst mijn vriend op Maar ja we wachten morgen af hihi Het wachten is wel vervelend hoor groetjes Bianca
Ha Bianca, Idd spannend het steeds wachten.., jou pendel zegt februari! Ben reuze benieuwd.. Wat voor een vragen kan je eigenlijk nog meer pendelen? Maar nog even en jij zal het weten!
Wat spannend hier! Ben benieuwd wat er allemaal gaat uitkomen deze maand. Hier nog steeds niet ongesteld geworden naar 41 dagen. Volgens mijn temperatuur zou ik op dag 33 mijn eisprong gehad hebben. Gisteren met vriendlief afgesproken dat we volgende week zondag testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Heb persoonlijk niet echt het gevoel dat het raak is omdat ik totaal geen kwaaltjes heb . Bianca, spannend zeg. Dat je het zo lang volhoudt om niet te testen . Hoop dat het allemaal goed zit bij je! Had je mijn pb'tje nog ontvangen. Ben zo brutaal geweest om je er maar ééntje te sturen voordat je me hier toestemming voor hebt gegeven in dit topic . Ik wacht daarom rustig af en ga voor je duimen!
Bianca wat is het voor jouw spannend aan het worden! Ik hoop zo voor je dat het goed mag gaan. Ik duim voor je morgen... en hou ons hier op de hoogte éh! Gimena wat zonde zeg! Hopelijk volgende ronde meer geluk. Knuffel...
Sorry te horen dat je een miskraam had, zal niet makkelijk geweest zijn voor je. Zijn ze vandaag goed doorgekomen of niet? Ik had ook weer een hele korte deze maand, 26 dagen. Als het vorige keer zo snel lukte is het wel frustrerend dat het nu maar niet wil lukken. Goed dat je hier zo een beetje je verhaal kwijt kunt.
@ Gimena Oeps... Heb het meteen veranderd! Ook jou pendel zegt jan/feb zwanger... Dus laat het maar komen. Dit worden twee lange weken
Goeiemorgen dames, heb vanmorgen weer een testje gedaan en helaas is de vage 2de streepje weer lichter geworden, heb gelijk maar de dokter gebeld en het verteld. Ze vind het echt vreemd dat die lijntjes heel vaag blijven en steeds lichter worden Tja ik vind het ook vreemd want mijn temp was vanmorgen weer 36,8 graad dus weer hoog. Mijn temp blijft gewoon hoog dus snap niet waarom mijn hcg gewoon niet stijgt. Morgen om half 9 heb ik een afspraak bij de dokter, ze kijken dan mijn plas na en ook nog eens extra voor een blaasontsteking omdat mijn plas vrij donker is. Kom daar niets uit bloed laten prikken en als daar niets uitkomt dan een echo laten maken. Vind het zo vreemd, als mijn lichaam mij voor de gek zal houden dan blijft mijn temp toch niet zo hoog? Mijn ongesteldheid voel ik meestal aankomen,maar heb daar deze afgelopen weken geen last van gehad,en loop nu dus een week over tijd. Snap er niets meer van. Groetjes Bianca
Hey dames zal hier maar meeschrijven aangezien de pendel van jan niet klopte. Die van februari kan eigenlijk ook niet kloppen aangezien wij 1 maand de pil moeten nemen pfffffffff zo vervelend dat je het allemaal niet in de hand hebt.
Hoi Bianca, Wat frustrerend lijkt met dat zeg! Jammer dat het streepje niet donkerder isgeworden, maar gelukkig nog wel een streepje toch?! Succes met wachten nog! Hier nog geen ongi en gisteren en vandaag tot nu toe geen bloed. Weird!! Zou het misschien van een innesteling kunnen zijn dan? Ik had namelijk voorafgaand aan het bloed wel behoorlijke buikkrampen (en hoefde niet naar de wc ofzo) en het was ook heel weinig eigenlijk. Iemand hier ervaring mee?
@Gimena, toch een pauze meid,.... is het wat te hard aan het doorwegen ? Hoe lang ge je stoppen met proberen? @Bianka, zeer gek van jouw testjes! Hopelijk krijg je morgen duidelijkheid want elke dag duurt nu waarschijnlijk 2keer zo lang. @Jonie, duimen dat het goed zit!!!!
Helaas pindakaas! Ik had vanmorgen een "fijne" verrassing bij het naar de wc gaan helaas... Dus maar weer met frisse moed naar de volgende ronde...
Hoi dames, de test bij de dokter was ook heel licht positief, de dokter vond het toch raar dat het het hcg gehalte nog niet gestegen was, toen ze verder in het dossier keek zag ze ook staan dat het bij mijn oudste zo was dat ik nooit een positieve test in handen had, en bij Mika na ruim 4 weken overtijd pas licht positief, ze heeft beneden gekeken en dat zag er volgens haar zwanger uit, wel heb ik vanmorgen een innestelingsbloedingkje gehad gevolgt door veel wit slijm Ze zei ja dat duid ook nog eens op een zwangerschap en mijn hoge temp ook Over 3 weken op 2 maart krijg ik een echo, ik hoeft dus geen bloedtest te doen omdat ze weet dat mijn hcg spiegel langzaam stijgt, dus op naar de over 3 weken echo Vind het wel lang hoor nog 3 weekjes wachten,maar ach als ik eenmaal de echo hebt gehad ben ik erg blij. Dan heb ik 100 % zekerheid, heb wel weer last van misselijkheid dus dat was volgens haar ook een goed teken Ahhh Jonie een dikke knuffel voor jou meid vind het zo jammer dat je ongi bent geworden,maar je bent ieder geval weer zekerheid en kan door naar de volgende ronde Groetjes Bianca
Bianca hoop dat het idd zo is en dat jij heel heel erg zwanger bent!!! NOg 3 weekjes wachten meisje. Jonie2 op naar de volgende ronde meid met veel goede moed. Hoe lang zijn jullie al bezig?
Bianca, weet gewoon zeker dat jij hartstikke zwanger bent. Je zal het zelf zien over drie weekjes ! Ja, wel jammer hoor. Iedere keer toch weer die teleurstelling. Ik ben nu een jaar gestopt met de pil en een miskraam gehad in juli. Ik heb vandaag daarom maar de dokter gebeld:x. Ik mag donderdag komen voor een eerste afspraak. Ben gewoon bang dat er toch iets mis is gegaan na de curretage. Heb er wel een dubbel gevoel bij hoor. Maar we zullen wel zien wat daaruit gaat komen.
Toch al een voorzichtige proficiat dan voor jouw Bianca!!! Zit wel goed denk ik. Jonie, zonde meid! Hopelijk word je wijzer bij je dokter. Knufje...
He Dames, Wat een spanning he dat wachten.. ik heb een vraagje.. ik heb afgelopen vrijdag mijn ei gehad en nog steeds vanaf die tijd een beetje gevoelige tepels, kan dat een teken zijn?
Hallo allemaal, ik heb ook een pendel voor februari, ben zo benieuwd! Over 3 dagen zullen we het weten.