Pendel zegt zwanger in februari (2011) -> Wie ook?

Discussie in 'Pendelen' gestart door chantal1985, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik was gependeld voor een positieve test in februari, dat gaat niet meer lukken denk ik, ben vandaag ongi geworden :(

2. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Balen Mirtjuh, maar weer op naar de volgende ronde. Succes vandaag,die eerste dag vind ik altijd echt een rotdag!!

Heb zelf weer een pendel erbij voor een posi test in maart en kwam erachter dat veel meiden pendelen op maand van bevruchting, dus er is nog hoop voor mij! Nog een weekje tot mn ei, ben dan een weekend weg dus alle tijd!:D

3. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    He ladies,

Hier nog nieuwtjes? Pendels voor februari die al zijn uitgekomen?

Bianca, zie dat je nog steeds overtijd bent. Hoe gaat het met je?

Ikzelf heb 4 maart een afspraak bij de gynaecoloog om alles even te laten checken van binnen. Ben na mijn curretage een beetje bang dat er iets mis is, omdat het zo lang duurt voor ik weer zwanger wordt...

4. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn februari pendel zal ook wel niet uitkomen: Ik ben al helemaal gefrusteerd nu, moest een maand de pil nemen voor die cyste. En vorige woensdag en donderdag was ik de pil vergeten, zaterdag een bloeding. Zondag fel bloedverlies met grote klonters, ik spoed gebeld mocht maandag op echo gaan. Pil te licht, nu 8 dagen stoppen en een nieuwe strip dus weer 21 dagen de pil nemen en nog langer wachten (cyste zat er nog altijd). Tja soms heb je iets niet in de hand. Spijtig genoeg, wij hebben niets te willen; alleen als het ons gegund is zullen we het krijgen dat besef ik nu ten volle. Zo een klein wondertje is het mooiste wat je kan overkomen en na meer dan 2 jaar is het verlangen enorm. Weet alleen niet wanneer :(

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    er is iemand geweest die voor mij gependeld heeft en die zei februari en had nog gelijk ook :)
    alleen weet ik niet meer wie het was omdat n poos terug t forum hier gerashed is beetje jammer nu kan ik der niet laten weten dat het klopt .

6. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Ik vrees ook voor mijn februari pendels... hier nog wel geklust maar zéééér voorzichtig geweest zoals we gepland hadden.:)
    Vandaag de laatste kans dus op naar volgende maand. Raar dat je als vrouw toch moeilijk kan wachten en elke maand in die vruchtbare periode zoveel meer zin hebt;).

Succes voor de andere februari-meiden!!!!

7. femmes8

femmes8 Lid

9 jan 2011
    23
    0
    0
    NULL
    Bemmel
    Hej meiden!

Dat wachten pff wat duurt het lang, mijn vriend wacht dit keer ook echt mee.. Hopelijk een goed teken!

Vrijdag kan ik testen durf niet zo goed een vroeg test heeft iemand daar ervaring mee?
    Spannend!

Voor de dames met positieve test GEFELICITEERD!

8. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Voel je je anders als anders? Ik zou al is proberen ;)

9. femmes8

femmes8 Lid

9 jan 2011
    23
    0
    0
    NULL
    Bemmel
    Hallo Poppemie,

Vanmorgen getest.. nog niks!
    Heb er niet meer zo'n goed gevoel bij, wel gek van morgen ineens slijm verlies met helder rood erbij en nu... helemaal niets meer!

Maak mezelf helemaal gek soms dus ga er maar vanuit dat het niets is, iemand ervaring hiermee?

10. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Zo dames,

zie mijn banner :D

Ik kan eindelijk op ROZE :D

Bij ha was mijn test weer lichtpositief met een lichtroze 2de streepje :D

Ik heb nu de afspraak staan voor 22 feb,want 2 maart hou ik niet vol met wachten(erg he:p)

Ik ben zo blij :D

Ik blijf duimen voor alle dames dat ze een positieve test in handen hebben.

groetjes Bianca

11. femmes8

femmes8 Lid

9 jan 2011
    23
    0
    0
    NULL
    Bemmel
    Hallo allemaal,

Helaas februari is niet mijn maand!
    Op naar de volgende ronde ..

12. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Geweldig Bianca!!!! Wat een opluchting seg!:D
    Geniet ervan...

13. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Zonde femmes8, gek wat je lichaam je zo kan voorliegen éh!
    Hopen op volgende ronde:).

14. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ik ben ook gependelt voor februari het zal een echte wonder zijn!

15. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

ben bang dat februari ook mijn maand niet zal zijn :(.

Ben nu weer van mijn ongi af maar denk niet dat mijn aankomende NOD in februari zal zijn.. Heb lange cyclussen dus ben benieuwd. Maar voor ik definitief ga zeggen dat februari niet klopt wacht ik nog even tot ik meer duidelijkheid heb over deze ronde!

Voor de dames waarbij de pendel februari wel is uitgekomen, GEFELICITEERD! en voor de dames waarbij het niet juist was veel succes in de volgende ronde!

16. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    #156 VMiss, 21 feb 2011
    Laatst bewerkt: 21 feb 2011
    HIer gisteren terug met de pil begonnen, en voel me vandaag gewoon rotslecht, nog minimum 4 weken wachten eer we iets kunnen ondernemen als we iets kunnen ondernemen (als de cyste niet weg is wordt het een operatie vrees ik) pfffffff ik heb vandaag gewoon een baaldag:( kan zo beginnen huilen

17. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Oei Vmiss, da's geen goei nieuws. Kan ik geloven dat je je niet goed voelt. Het stopt precies maar niet bij jullie éh.
    Ik hoop voor je mee dat na die maand aan de pil alles kan beginnen lopen zoals jullie gepland hadden. Want een operatie....
    Waar zit de cyste? In je baarmoeder of op je eierstokken?

18. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Bianca ben zo blij voor je dat alles er goed uit ziet! Hoe voel je je?

Hoe was je bezoekje bij de gene?

19. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Wel meiden... hoe zit het hier met de februaripendels???
    Duimen voor diegene die op het wachtbankje zitten...:D

20. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hier duurt mn NOD nog een weekje. Moet vrijdag wel naar de gynaecoloog om de boel even na te laten kijken, dus misschien weet ik vrijdag al meer.

Jij nog 2 dagen. Voel je je anders dan anders? Ben benieuwd!!

Deel Deze Pagina