Neen eigenlijk niet, vanmorgen dacht ik zelfs dat ik ongi ging worden maar er kwam toch niets door. De voorbije week heb ik wel pijnlijke borsten gehad maar dat is nu precies weer gedaan... Voorlopig afwachten dus éh. Wat denk jij Jonie? Voel jij je anders dan anders?
Heb er nog niet echt een bepaald gevoel bij deze maand. Heb ook eigenlijk alleen maar pendels voor deze maand (niet dat ik daar helemaal op vertrouw), maar het zou wel grappig zijn als ze uitkomen natuurlijk! Heb nog geen pijnlijke borsten. Dat heb ik normaal wel vanaf m'n ei, maar een poosje terug had ik het ook niet en toen werd ik ook gewoon ongesteld. Even geduld hebben nog maar!
Tja 't is soms allemaal zo gek éh! En waarschijnlijk de maand dat je het minste verwacht.... hup prijs!!! Hihihi... Laat ons hopen!!!! Ik heb er zowel voor deze maand als de maand nadien, maja morgen is het al maart dus misschien de pendels die zeggen in februari een positieve test zouden gelijk kunnen hebbenals ik vroeg zou testen maar ja ik ga ook niet te vroeg testen... ik zit deze maand zo echt op een randgeval. Ik heb wel 2 pendels (Gimena en Biancamv) die zeggen dat ik in februari bevrucht raak en dus in maart positief test.... ben benieuwd!
Neen ik zeg het niet juist, Gimena zegt positieve test in maart dus die heeft 2 kansen met mijn korte cyclussen
*breekt even in* psssst als ik gependelt heb voor febr en je hebt niet gevraagt wanneer je een posi test heb,pendel ik altijd met de vraag wanneer iemand zwanger mag raken. Kan dus best zijn dat je in feb bevrucht bent en je pas posi test in maart..... *breekt weer uit*
Hihihihi..... Ik ben eens gaan nakijken en in je pb'tje stond dat ik februari positief test voor een meisje dus.... spijtig, hij zal niet kloppen . Tenzij ik toch nog zwanger blijk, had ik misschien gisteren ook al positief getest....ma da zullen we nooit weten.
he jammer..ja wanneer dat gevraagd word klopt dat..meestal wordt dat niet gevraagd en dan kan het dus een maand later worden...
Niet erg hoor, ik wacht nog rustig mijn ongi af en moesten ze toch niet doorkomen dan reken ik het voor jouw goed want dan had ik al vroeger ook positief getest waarschijnlijk . In ieder geval, je hebt mijn foto nu via je site...misschien brengt die meer duidelijkheid. knufje....
Heb het ontvangen ! Super bedankt éh, ben al heel content met wat je me te vertellen had. het is inderdaad niet zo dat het beter is dat je al heel wat van te voren weet, wat zou het leven dan een saaie boel worden. Ik ga je nieuwe pendel op mijn lijstje zetten en hopelijk krijg je gelijk, zou het super vinden!! Knufje....
Gisteren avond zijn ze goed doorgekomen dus ook hier geen enkele februaripendel juist. Hopelijk volgende ronde meer geluk!
Hey Ben hier al even niet meer geweest, door tijdgebrek en ook omdat ik nog altijd niets kan ondernemen, volgende week mijn laatste pil en dan is hopelijk de cyste weg en kunnen we ook beginnen, ik hoooooooop het zo. poppemie de cyste zat in de baarmoeder...
Ben vanmorgen bij de gyn geweest. Blijkt dat ik een cyste heb in/bij mn eileider. Was niet erg volgens haar en gaat ook vanzelf weg. Heeft iemand dit mss ook gehad?
Hoi hoi, was even benieuwd of er nog pendels zijn uitgekomen voor februari met een positieve test in maart. Heb zelf vanmorgen een testje gewaagd en deze was negatief, maar heb ook niet eerder voor nod een goede test gehad eigenlijk. Kon me toch niet bedwingen
Nou, geen enkele pendel is uitgekomen. Jammerrrr!! Ben er deze maand vrij rustig onder. Heb deze maand voor het eerst mijn temp bijgehouden en had dus al gezien dat mijn ongi eraan zat te komen. Het was vanmorgen dus geen grote verrassing. Op naar de volgende ronde maar!!