ok ik juli van zuurtje en astridDi alleen die van zuurtje is juli bevrucht augus test positief maar met mijn lange cycus heb ik pas 7 augus me ei dus dat kan dan niet helaas dus we hopen dat ik 3 juli posotief test
Flowertje misschien een tip om je cyclus te verkorten... mocht je toch ongi worden, wat ik niet hoop Teunisbloemolie helpt aan het verkorten van je cyclus... je eisprong komt eerder, waardoor de cyclus vanzelf korter wordt (je moet er alleen mee stoppen als je eisprong is geweest, want voor het vruchtje is het niet goed) Ikzelf heb mijn eisprong eerder gekregen door groene thee te drinken iedere dag 3/4 grote koppen) sinds 2 maanden gebruikt.. Deze cyclus ben ik begonnen met tarwekiemolie-capsules van kruidvat... deze helpen voor een betere doorbloeding en een goede innestelling (sommige zeggen dat het ook de cyclus kan verkorten) en het is goed voor huid, haar, nagels enz... je mag ze gewoon doornemen tijdens zwangerschap en ook borstvoedingsperiode.
Flowertje ik duim voor een mooie temp-stijging morgen Ilse spannenddddddddd... morgen testen, ik duim voor positief
haaai aprill tks meid ik slik pillen van de tuinen menstruatie balans piullen 3 per dag moet ik nemen ik neem ze nu niet mijn ei is geweest.. en ik heb teunisbloemoliepillen van de etos dus die kan ik ook nemen volgende cyclus ... jij hebt vorige keer ook naar mijn kaartje gekeken toen had ik een kleine dip maar nu heb ik best een grote dip wat denk jij ervan meid heb net gekeken bij temp kaartje van zwangere en veel hebben een flinke dip op dpo 7 en ik nudus ook het kan een innesteling zijn maar dan moet hij morgen zeker weer 37.1 zijn toch
Als je temp morgen stijgt is dat een heel goed teken... 37.1 is helemaal hoopvol.... maar hij kan ook in 2 stappen stijgen, ook dan heb je nog kansen Wat je zij over pijnlijke borsten aan de zij en bovenkant, had ik ook voor nod toen ik zwanger was
oke nou ik hoop maar dat hij stijgt morgen ja meestal heb ik na me ei hele pijnlijke tepels tot me nod en nu totaal niet alleen als ik op mijn borsten druk voel ik iets maar ook niet super veel de ene keer meer dan de andere keer tijdens me ei wel even pijnlijk tepels gehad maar dat was maar 1 dag toen hield het op
@ Flowertje.. Je hebt ook een form waar je temp. kaartjes van zwangeren kan bekijken.. daar heb ik kaartjes met en zonder dip gezien.. Bij iedereen dus heel verschillend>>> http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/8194-temperatuurkaartjes-zwangeren.html
heeej meiden, ook ik sluit me hierbij aan! Met 6 (!) pendels voor juni bevruchting juli posi test, mag dat toch wel??? Ik wilde er net een gaan openen, en toen zag ik dat er al een was! Dussuh... bij deze: HALLO
oja hier nog de link van je cosmo ei als die gelijk met je ei valt heb je meer kans geloof ik op zwangerschap... Berechnung zur Verhütung oder Empfängnis: Kosmobiologische Empfängnisplanung (Mondphasen-Zyklus)