PENDEL zegt zwanger in JULI...Wie nog meer?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wat had Truus gebruikt dan

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ik had ook maansteen...trok sem gister de ketting kapot, maansteen is dus ook kapot op de grond gevallen!

3. Aprill

Aprill Niet meer actief

Truus gebruikte de eerste x de groene thee die ik haar adviseerde en tarwekiemoliecapsules van kruidvat :)
    Al haar cyclussen waren lang, heeeeeel lang ik geloof op haar vorige cyclus zelfs een eitje op dag 50 en nu zwanger met een vroeg ei ik geloof dag 16 of 17 ;) is toch een heel verschil hé :)

Ik gebruikte de groene thee al 2 maanden en merkte dat mijn eitje er eerder door kwam ;) door Truus heb ik me verdiept in tarwekiemoliecapsules (ze zijn ook goed voor huid en haar en tegen veroudering, zit veel vitamine e in) en natuurlijk betere doorbloeding en bevorderend voor de innestelling ;)
    Ik merk wel dat ik vanaf dag 1 deze cyclus een heeeel stabiel kaartje heb (andere maanden toch schommelen van mijn temp) dus ik ben benieuwd en vind het spannend deze maand!

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ga morgen is die pillen halen heb nu die andere hoe heet die nou wet ook iets met olie

5. laurier

laurier Niet meer actief

Aaah nee ilse, wat zonde!!!! :(

6. Zeepaardje

tja tis niet anders... niks aan te doen... baalde wel maar ja

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    pfff net weer eens gesport. PIJN!!! aan mn borsten hahaha. kon bepaalde bewegingen gewoon niet meedoen AUWAUWAUW

8. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

auw smyltje! dat is niet fijn!!heb je dat elke keer na je eisprong? Mijn borsten doen deze keer met vlagen pijn,... en heb ook steeds koppijn en misselijk... bah!

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    was ik weer even!

Pff mij kwaaltjes op een rijtje:
    * zere borsten, tepels. (word wakker als ik erop slaap)
    * hele tijd pijnlijke buik, soort steekjes/krampjes.
    * rugpijn in midden van me rug, lijkt totaal niet op ongi pijn, die zit
    lager ook.
    * hele droge ogen, me lenzen gaan ervan iriteren (hoorde net dat
    dit Ook een kwaaltje kan zijn....;))
    * Verder niks:D

Het vreemde is, andere rondes had ik al 10 testen gedaan (bijwijze van...:p) en nu zit ik nog maar 2 dagen voor me nod, maar nog totaal geen testdrang????? Heel vreemd vind ik dat.....:(

10. laurier

laurier Niet meer actief

auuwww smyltje, da's niet fijn!! Maar het ziet er tot nu toe erg mooi uit voor jou!!! Ik duim hard :D

Bakkes wianhalu, jij ook last van de boobs, beterschap ermee!!

Hmm Mandii dat klinkt ook mooi voor jou!! Ik hoop bij jou ook rose deze ronde!! Wat goed dat je nog niet getest hebt 8)

Ik heb deze ronde echt nog geen kwaaltje niks :D Ben benieuwd hoor.....

Een fijne avond en slaap lekker dames
    liefs!

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Jah, ik durf niet te hopen.... al die pendels en nu dan al 3 pendels van mensen die zeggen dat ik NU zwanger ben...;)
    Het is erg vreemd.... vooral dat ik niet wil testen hihi.... Hopelijk een goed teken?

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @ Mandi: Wanneer ga je testen???
    Ik ben zo benieuwd!

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

uhmz, ja ik weet niet wanneer... zolang ik geen behoefte heb wacht ik mooi af;)

Maar uhmz.... Ik denk dat ik morgen de testen binnen krijg, dus zaterdag ochtend misschien:)

ja vind het ook erg spannend:D

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    dit is pas mijn eerste eisprong sinds 10 jaar, dus heb geen idee :) had t wel eens voordat mn ongi kwam, maar dan was t een paar dagen ervoor. heb t nu al ruim een week.. en moet pas over een week ongi worden! staat wel mooi hoor! zulke volle borsten ;)

15. Zeepaardje

mandii je moet wel testen voordat ik op vakantie ga hoor!!!

16. Ik kan niet wachten tot juli voorbij is.. Ik droom de hele week elke nacht over zwanger zijn en baby's, en ik word er stapelgek van eerlijk gezegd :p Ik had nooit gedacht dat ik me hier zo erg door zou laten beinvloeden, maar dat is blijkbaar wel zo ;)

17. Zeepaardje

haha ja erg he???

Ik heb zelf het gevoel dat het ons niet gaat lukken deze ronde...waarom geen idee, gewoon voorgevoel...
    liefs

18. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik kom me weer even melden hier ... Ik heb even afstand genomen van alles wat zwanger worden te maken had, maar ik kom weer meeschrijven hoor ...

Gisteren was mijn nod, vanochtend negatief getest, dus wachten op mijn ongi ben ik bang. Mijn volgende ei word dan verwacht in Spanje, niet echt handig op een camping.
    Dus of de pendel van deze maand uit gaat komen :(

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik heb ook mijn twijfels voor deze maand,
    vorige maand had ik onwijze hoofdpijn voor ik ongi werd, ik was er niet van uit gegaan dat dit met elkaar te maken had.
    Nu had ik vanmorgen weer die hoofdpijn dus ik denk toch dat het met elkaar te maken heeft :(
    Mijn vriend weet zeker dat het raak is deze maand, hij heeft het gister ook nog een keer gezegt :)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Snik, snik, meiden testen is niet meer nodig.......:x
    *mijn voorgevoel klopte dus,*

Vanmorgen werd ik wakker en meteen kwam die ongi rugpijn!
    Ik 10min later naar de wc, en ja hoor:( Stom lijf! Maar ik laat er mijn dag niet door verpesten, weet weer waar ik aan toe ben; op naar ronde 7 en dat betekend dat we 23juli alweer half jaar bezig zijn......

Deel Deze Pagina