PENDEL zegt zwanger in JULI...Wie nog meer?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ah mandii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dikke knuf meid!!!
    Wat balen lieverd!!

2. Zeepaardje

Balen van negatieve test meid...
    ik heb me ei in italie in de voortent van me ouders:p
    dat wordt niks haha

3. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Balen Mandii dat je ongi bent geworden, maar zwanger worden in juli kan nog steeds als je rond de 22ste je ei hebt. Een schrale troost nu voor je natuurlijk dat weet ik wel.

Ilse, bij ons ligt de kleine meid in de caravan, dat word hem dan ook echt niet.

4. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

K*T... een prongeluk klikje op de muisknop en mn hele bericht is weer weg! grrr... daar gaan we nog een keer:

@mandi: wat balen meid dat je ongi bent geworden! Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he... ik heb het ook een ronde gehad dat ik er van overtuigd was dat ik zwanger was... en door het lezen van alle kwaaltjes herkende ik me er zelf nog meer in..toen maar eens even een forum vakantie gehouden.
    Inmiddels zit ik hier ook bijna op een half jaar... maar we mogen de moed niet op geven! Sterkte

@Smyltje: Raar he als je nu opeens last krijgt van dingen die je met de pil helemaal niet had... Ik vind dat ik nu mijn lichaam er wel door leer kennen... Hier beginenen de kwaaltjes al kort na de eisprong en duren tot ik ongi word... niets aan! Hoop voor je dat je snel een regelmatige cyclus krijgt!

@DeniseG1986: Hoe denkt je vriend het te weten dat je zwanger bent deze ronde dan?? voorgevoel? of droom gehad of i.d. ??
    ben benieuwD!

5. laurier

laurier Niet meer actief

Shit hey Mandii!!!!!!!!
    Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden :(
    Wel knap van je dat je goede moed hebt voor ronde 7!!!
    Ik duim hard voor je dat t raak mag zijn deze ronde!!
    liefs!

6. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hij heeft een voorgevoel en roept het al vanaf mijn vermoedelijke ei,
    zo raar, als ik vraag hoe ie erbij komt zegt ie: het is gewoon raak .

Nou we zien het wel, ik heb wel rare steekjes en krampjes die ik de vorige rondes niet had

7. Zeepaardje

Nee...dat hebben wij dus ook ongeveer...
    ga met me ouders op vakantie die slapen in caravan...
    ik en manlief in de tent met sem haha dus dan doen wij het ook niet..dan voel je je niet prettig!
    Liefs

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Mandii, wat balen!! :( Alweer een half jaar...de tijd gaat zó snel! Ik zit daar ook steeds aan te denken, bij ons wordt het in September al een half jaar en stiekem reken je daar niet op wanneer je met de pil stopt. Succes voor deze ronde meid, hopelijk mag het eindelijk raak zijn!

9. Zeepaardje

Wij in augustus een half jr...maar goed... we wachten rustig af en gaan straks als mijn ongi af is weer fijn klussen!
    Alleen tijdens me ei wordt erg moelijk!

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @ Mandi: Ooohh, ik vind het echt K#T voor je zeg! Heel veel succes in deze nieuwe ronde!

En iedereen heel veel succes (en ook klusplezier natuurlijk hihi) in deze ronde! Wij gaan niet op vakantie, dus geen tentproblemen oid rond eisprong, alleen ben ik bang dat het rond mn ei nog steeds 30 graden is!!! Ook niet ideaal als je het mij vraagt... Lekker hoor, die kleffe, plakkerige lichamen....
    Maar toch heb ik een goed gevoel voor deze rond! We gaan er iig voor!

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Heej meid, nee indd, daar reken je niet op! Ja je houdt er wel rekening mee, maar je rekent er niet op;)
    Je hoopt het liefst dat het heeel snel raak is!:D
    Helaas mag het bij heel veel vrouwen zeker voor het half jaar niet zo zijn he, er staat een jaar voor!:$

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Hihi, dat heb ik dus ook! TOTAAL GEEN ZIN EN GEKLEF EN GEKLUS MET DIT WEER:p schatje baald al flink:p jah baal ook, maar is niet anders;)

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    balen Mandii!! ben je al bezig met ovutesten?

ik ben ff lui, dus ik kopieer even van ander topic ;)

ONGI!!!! ein-de-lijk!! wel 4-5 dagen te vroeg.. is dat erg? je 'hoort' toch 14 dagen na je ei ongi te worden?? nou ja, nu kunnen we tenminste écht gaan beginnen!
    wel vaag. voordat ik met de pil begon, had ik ENORME last van mn ongi (daarom ging ik ook aan de pil). nu NIKS! ik ging naar de wc... *huh* bruin?! maar goed, ik denk in theorie een goede cyclus, dus nu kunnen we er helemaal voor gaan :D:D:D helemaal blij. kan ik ook meteen drinken morgen hihi

14. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    hallo, na een maandje niet hier te zijn geweest, wil ik even komen vertellen dat mijn pendel voor juli is uitgekomen. Hoera! Ben er deze maand bijna niet mee bezig geweest ivm koop van huis en boem raak.

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    YEEEH! Gefeliciteerd Trubbel! Geniet ervan!
    Zou het toch zo zijn dat als je ´er minder mee bezig bent´ dat het dan sneller raak is?? Dan gaat het voorlopig bij nog niet lukken ben ik bang, ik ben er stiekem best veel mee bezig....hmmm :(

16. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Nou ik geloofde het echt niet dat t zo was, net of het dan de andere kant op zwemt zei ik altijd. Maja zie hier het resultaat...

17. Zeepaardje

Gemiddeld is het 14dg ja, maar kan zeker ook korter...
    S6 meid!
    Liefs

18. Zeepaardje

Gefeliciteerd zowel met de zwangerschap als met jullie huis!!!

19. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Trubbel, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en jullie nieuwe thuis! Geniet ervan, ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!

Hier ongi geworden! Maar dat had ik ook wel een beetje verwacht deze cyclus.

20. laurier

laurier Niet meer actief

Woehoeeee Trubbel van harte gefeliciteerd!!!!!!
    Dat is super nieuws!!! Geniet ervan!
    En ook gefeliciteerd met jullie huis, dubbel goed nieuws!!
    liefs

Deel Deze Pagina