in het foto album... lichte test.....denk dat ik zo even naar de kruidvat toe moet zodat ik morgen ochten weer kan testen?!
sorry ben echt dom in die testen weet niet waar ik moet kijken...sorry maar zou zeker nog ff morgenvroeg testen hoor met kv of ander merk!s6
als je op me naam naast het plaatje kllikt.... openbaarprofiel weergeven.... foto album aan de rechter kant
alleen hoor ik wel is negatieve verhalen over sensitest..... ook al heb ik 11 testen de laatste maanden negatief getest.... weet ik niet of ik deze kan geloven.... ik spring dus toch nu op de fiets! haal ik gelijk 2 doosjes... kan ik de aankomende dagen nog ff testen
dames, ik heb vanmiddag ook nog een kv2v5 test gedaan.....zie resultaat in mijn foto boek!!!! duidelijk toch???
Nou meiden, jammer maar helaas vriendje heeft toch geen gelijk gekregen mijn ongi is net doorgebroken Op naar de volgende ronde nieuwe ronde nieuwe kansen.....
Denise: Wat balen meid!! sterkte *knuffel*. Op naar de volgende ronde met frisse moed! bedankt voor de felicitaties
De pendel van juli kan idd nog, de 25e heb ik als het goed is mijn ei weer dat is nog steeds juli..... We gaan er gewoon weer voor deze ronde
Ik ben benieuwd of de pendel uitkomt, hou je lichaam maar goed in de gaten meid. Overduidelijk zwanger!! Van harte gefeliciteerd, geniet ervan! Wat een domper dan. Ik wens je meer geluk in de volgende ronde.