jeetje, das wel erg hoog! niets raars gedaan met testen? mijn kaartje is nog steeds saaaaaaaaaaaai ging maar even kijken of mn thermometer t nog wel deed hahah
YYYEEEAAAHHHHH!!! Je ei is echt geweest, maar wat een megastijging meid! Het word nu spannend, ik ga hard duimen voor een plakbeebje! Hier een tempdaling ... zou mijn eitje eraan komen? Helaas is mijn temp vandaag erg onbetrouwbaar. Het is erg laat geworden vannacht en heb bijna 3 uur later getempt dan normaal. Ik had eigenlijk verwacht dat mijn temp dan juist wat hoger zou zijn, dus niet.
Ik durf het niet te zeggen meid, hopelijk betekend het iets goeds natuurlijk ... Maar deze ronde heb je toch clomid gebruikt? Misschien dat die enorme stijging daarmee te maken heeft, dat je lichaam gewoon ander reageert ??
Flowertje even wat anders, ik las op het forum dat je je zorgen maakte over je LF, maar als ik naar je vorige cyclus kijk kan het ook zijn dat je eitje op dag cd 35 is geweest, dan zou je een LF van 12 dagen hebben. Of ben je er zelf zeker van dat toen je ei op dag 38 is geweest?
ik dacht zelf ook dat me ei dag 35 was gesprongen maar weet niet zeker aan me temp te zien is hij echt dag 38 gesprongen maar kan ook zijn dat ik door ontpillen een lf van 8 dagen had ofzo we zullen het zien deze ronde
Ik voel mijn eitje gelukkig wel. Kan goed zien aan de afscheiding wanneer het eraan zit te komen en voel het ook in m'n buik. Dus op zich heb ik geen testen nodig, maar als het echt niet lukt ga ik die over een paar maandjes wel weer gebruiken.
meiden ik heb iets raars hele rare steken onderin me buik auw wat zal het zijn hihi kan alles zijn helaas
Ik voel mijn ei meestal een paar dagen van te voren, een soort van gespannen gevoel in mijn lies. Ook aan mijn afscheiding kan ik goed zien wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit. O jee, Flowertje voelt al van alles ... spannend!!! Succes op het wachtbankje meid Ik heb trouwens ook vandaag tarwekiem capsules gekocht. Mijn afgelopen 2 cyclussen waren dan wel netjes, maar volgende maand kan het zomaar weer een cyclus van 45 dagen zijn. Ben benieuwd wat het bij mij gaat doen.
ik voel vaker wat hihihi dus zie het wel vind het wel bizar hoe hoor me temp was vanochtend dat had ik niet verwacht hopelijk blijft hij zo hoor en ben ook erg moe maar heb last van me mond van die kies die getrokken is ze hebben zo hard getrokken hij kwam niet los