ja spannend maar wacht rustig af hahahaha ik heb zo een gevoel dat het raak is deze ronde met alles heb totaal geen zin in sex en ik ben echt een sexbeest hahahahahah kan zo elke dag borsten gevoelig maar ook weer niet krampjes moe en toch veel energie we zullen morgen me temp zien als hij onder de 37 is zie ik het somber in
hahahaha maar heb vergeten me plas op te vangen dus dan maar met middag urine of toch tot morgen ochtend wachten?? maar ben dan bang dat me temp morgen zakt hahahhahaha
Ha, ha, bang dat je temp zakt... zeg je iedere morgen maar ik las gisteravond dat je je zwanger voelde Je kunt ook vanmiddag testen, maar even 3 uurtjes niet naar toilet en weinig drinken.. dan kun je zeker testen Ik ben benieuwd, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim,..
hahahaha ja wil niet teleurgesteld zijnP daarom zeg ik dat ik me niet zwanger voel maar voel me gewoon raar en vooral dat niet eten ik vreet als ik ongesteld moet worden
Smyltje ze heeft de Matcare-testen besteld waarmee je al 6 dagen voor nod kan testen.. die hebben heel weinig HCG nodig 10 HCG maar Waar blijf je Flowertje heb je de testen binnen ondertussen?
ik zou dus nooit voor NOD testen. als je namelijk daarvoor posi test, en je wordt wel ongi, weet je dat er iets mis is gegaan. als je niet had getest, was t net een gewone ongi geweest. zit misschien tussen de oren hoor ik ga beginnen met koffer inpakken en laatste wassen draaien! druk druk
nou belagelijk ze zijn nog steeds niet binnen dus vrees dat ik ze niet krijg:S ga u echt plassen en als ze nog komen test ik morgen ochtend
Dan krijg je ze morgen.... ze komen met de post (misschien daar een foutje gemaakt)! Matcare bezorgd in nederland een dag na de bestelling.. maar gelukkig bezorgd de post op zaterdag ook Ik zou je ochtendurine bewaren en koel zetten en daarmee testen als je ze binnen hebt
als morgen me temp niet naar beneden is gegaan test ik morgen en anders niet hij moet wel boven de 37 blijven en ik vrees het ergste en ja dat zeg ik elke keer maar geloof er niet zo in hahahahha
Je zegt het iedere keer uit zelfbescherming Flowertje ik snap je wel Ik ben eens benieuwd naar je temp morgen
hoop dat je temp hoog blijft! ik heb vandaag weer eggwhite en voel mn buik. beetje zeurderig. zal ik dan vandaag mn ei hebben?!? dan klopt het wel dat mn temp nog niet omhoog is gegaan. jammer dat ik FF niet kan bijhouden in de vakantie.. kan ik niet zien of ie een kruis zet!