PENDEL zegt zwanger in JULI...Wie nog meer?

Discussion in 'Pendelen' started by Zeepaardje, May 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    nou meiden me temp is vanmorgen 37.0 dus denk dat ik snel ongesteld ga worden maar we zien het wel aan me temp morgen ochtend

2. Nana86

Nana86 Niet meer actief

nog een pendel voor juli!

Ik denk dat mijn NOD niet 25, maar 27 of 28 juli is.. Ik ben benieuwd! :)

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Spannend Nana!

En Flowertje, je temp daalt idd...:( Maar toch, geen bloed geeft moed, je lichaam kan soms toch vreemd doen dus wie weet. Ik duim nog steeds voor je! ;)

4. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    ja 37 is toch nog vrij hoog en nog geen teken van mijn nod dus morgen maar is kijken wat me temp doet

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

Apr 27, 2010
    3,070
    0
    36
    We zijn hard aan de klus dit weekend, vandaag is als het goed is mijn vruchtbaarste dag.
    Gister festival gehad dus een beetje brak maar we gaan nog wel aan de klus vanavond.
    Mijn vriend wil nog liever als ik dat ik zwanger word dus die vroeg al wanneer mijn ei was...:) die komt hoogwaarschijnlijk morgen dus we gaan er weer voor

6. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    zo meiden hier nog geen enkel spoor van mijn ongi dus we zullen zien wat me temp morgen is als hij lager is komt me nod eraan morgen of overmorgen is me temp hoger of hetzelfde weet ik het niet

7. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    goedemorgen meiden ...!!

mijn temp is vandaag weer 37.0 vind het erg raar allemaal dan had me temp nog meer moeten dalen toch:S
    of hij gaat morgen flink dalen maar zit nu ook al op dag dpo 12 en vorige keer ben ik ongesteld geworden op dag dpo8
    geloof niet echt dat ik zwanger ben maar ach ja we zien het wel

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Flowertje je temp is nog steeds heel mooi ;) en je LF is al mooi lang (10 is al goed voor een zwangerschap) ik ben benieuwd..
    Ja je temp kan ook opeens flink dalen voor ongi, maar zolang hij hoog is is er hoop :):):)

Hoezo denk je dat je ongi wordt? voel je je niet zwanger meer dan?

9. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    neej niet meer kan weer wat meer eten enz denk zelf dat ik het me verbeeld ofo:S alleen meestal heb ik voor me nod nrgens zin in en nu wel ...:S
    als ik mijn nod krijg moet me temp morgen echt wel flink dalen
    vind het alleen appard dat ik nu o lange lf heb

10. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    aprill heb je je ei gehad?

11. Aprill

Aprill Niet meer actief

Nee hoor FF is ook nog niet zeker en dat komt door dat de ovulatietest iets later positief is ;) FF gaat over 3 dagen het kruis verplaatsen naar vandaag :)
    Ik zeg ook dat mijn eisprong vandaag is, dus FF en ikzelf worden het over 3 dagen eens :D:D:D

12. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    hahahahhahahhahahah oke...!!
    nu ik ben benieuwd wat me temp morgen doet hij zit al 5 dagen steeds op 37.1 en 37.0

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

Apr 27, 2010
    3,070
    0
    36
    Nou Flowertje ik heb geen verstand van temperaturen maar als ik het zo lees ziet het er goed uit.
    Ik heb het hier maar opgegeven, vriend heeft een buikgruipje, gister nog wel geklust maar hij kon gewoon niet meer :(

14. Nana86

Nana86 Niet meer actief

@DeniseG1986: :( wat jammer dat je vriend ziek was.. Hopen dat het ondanks zijn griepje toch raak was!

@Flowertje; dat klinkt goed! :D

Ik heb zelfs sinds vanmorgen een daling in mijn temp :( ik hoop dat het een innestelingsdipje is, maar ik heb er geen goed gevoel over.. Vandaag een beetje bruinverlies (minimaal)
    Het is nog steeds mogelijk zullen we maar denken! :)

15. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    ik heb nog geen enkel spoor van bloed en het lijkt er ook nog niet aan te komen maarja moet toch ooit een keer komen de pendel zei augustus positief testen en juli zwanger dus ja :p

16. Aprill

Aprill Niet meer actief

Waneer ga je weer testen Flowertje? spannend voor je meid :):)
    Die Matcare 10HCG test zal nu zeker positief moeten zijn als je zwanger bent ;) je hebt nog eentje, toch?

17. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    nou ik weet het niet heb ook iets gelzen dat iemand matcare ultra had die was negatief en kruitvat positief nu heb ik vanmiddag kv test gedaan en zag heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht iets maar dat kan alles zijn moet echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kijken kan er geen foto van maken dus mischien 2 dagen na nod nog een keer testen heb totaal niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden raar he

18. Aprill

Aprill Niet meer actief

Als het streepje rose is zeg ik zwanger :):):) heeeeeel spannend!
    Over 2 dagen nog een kruidvat 2v5 (toch zou ik als ik jou was en je hem toch hebt liggen morgen die 10HCG test doen, ik heb er wel veel goeds over gehoord) :D:D:D

19. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    die ligt helaas thuis en ben nu niet thuis en kom daar ook niet voor de vakantie ik wascht me nod af ga nu mishcien streepjes zien dus en als de pendel zegt augustus positief testen dan wacht ik gewoon zie het wel he

20. Aprill

Aprill Niet meer actief

Flowertje waar ben je, ik ben nieuwsgierig naar je temp van vanmorgen :p

Je gaat toch niet pas in augustus testen, omdat de pendel het zei hé ;) dan zit je ver over je nod :D:D:D
    Je maakt het veel te spannend hier voor ons, haha.... zit ik hier al dagen met mijn duimen in de lucht voor jou :D
    Ik had voor april 5 pendels die niet uitkwamen, maar die van Zuurtje is mijn laatste ;) ik heb haar wel 3x een pendelaanvraag gestuurd en bij alle 3 kwam juli uit :$:$:$ heel apart!

Share This Page