Ik ga proberen om maandag pas te testen als ik nog niet ongi ben. Dus moet wel een beetje geduld op brengen @smyltje: Voor jou is het ook spannend je bent volgens je banner als 1 dag overtijd.
ja klopt denise. maar vorige maand had ik mn ei op dag 17 en deze keer op dag 19. dus loopt mn banner iets ongelijk wij lopen zo'n beetje gelijk! mijn vriend wil ook maandag testen, maar ik eerder hihi
cker ik duim voor jullie en een beetje voor mezelf, ga denk gewoon ongi worden ik heb behalve het misselijk zijn en alles eromheen helemaal niet het idee dat het raak is.
Oe meiden, wat wordt het hier spannend!! Wij testen ook zaterdag waarschijnlijk...Tenzij ik me morgen niet kan beheersen. Maar dat denk ik wel want ik durf niet. Voel me helemaal niet zwanger dus ben bang dat mijn cyclus gewoon weer wat langer is deze maand. (zit nu op dag 25) In elk geval allemaal veel succes en ik hoop dat ik ook eindelijk roze mag komen brengen.
ik weet niet hoe je je hoort te voelen als je zwanger bent.. weet wel dat ik misselijk ben, zere borsten heb, moe ben en veel pukkeltjes heb. alles bij elkaar opgeteld, zijn het mooie symptomen! maar het kan ook niks betekenen.. dus ik wacht gewoon de test af
hihi, heb stiekem mn temp van maandag de 26e ingevuld (op de gok, omdat we toen in het vliegtuig zaten) omdat ik toch echt denk dat mn ei op maandag was!! en nu ik deze temp heb ingevuld, springt mn ei inderdaad naar maandag. dan zit ik nu dus op 10 DPO! op naar de 270 weet mn temp dus niet zeker, maar denk echt dat ik mn ei maandag had.
Nou benieuwd, wanneer ga je nou testen. De symptomen zijn mooi, heb zo ongeveer dezelfde. Ik denk nu toch dat ik ongi ga worden, de hoop is weer een beetje gezakt, had vanmorgen een vlaag met hoofdpijn die had ik laatst voor mijn ongi ook. Ben wel weer misselijk dus das weer vaag. Snap er niets van, volgens mij houd mijn lijf mij voor de gek
nou, mijn temp was hoog vanmorgen!! jippie! had vannacht erge kramp, dus dacht dat ik ongi zou gaan worden, maar nee! en heb zere tieten joh!! haha. denise, houd jij je temp bij?
Nee ik hou geen temp bij, wilde het eerst zo proberen anders ben je er helemaal zo mee bezig elke dag, nu denk ik er meestal niet zo over na. Volgende maand gaan we eerst beginnen met ovu testen als het nu nog niet raak is natuurlijk... Ziet er goed uit voor jou deze maand zeg, testje tegenaan gooien maar
ja, ik ben alleen gaan tempen omdat ik al 4 maanden geen ongi had gehad en nu vind ik het wel leuk. maar af en toe maakt het je ook wel gek. maar het geeft ook wel weer zekerheid. lekker dubbel he haha morgenochtend ga ik testen!
De digitale van clearblue heeft meer HCG nodig dan kruidvat of clearblue indicator... ik zou hem pas doen als de kruidvat heel duidelijk is of op 14 dagen na ei Spannend meid
ja doe ik ook! doe morgen eerst gewoon kv 2v5. als die zeer posi is, dan pas doe ik die van clearblue. denk dat ik morgen al om 7 uur wakker ben van de spanneng hahaha