Je kan soms zelfs mentruatie overslaan hè ik ben de ene maand heel heftig ontsteld en de andere maand heel licht
Denise zekerheid geeft inderdaad wel weer even rust, maar wel jammer natuurlijk. Hier vanochtend ook getest, maar helaas negatief, waarschijnlijk ook door naar de volgende ronde dus :x
Erg jammer we gaan gewoon voor augustus, daar hebben we beide nog een pendel voor Het gaat hem worden....
Als ik dan een cyclus heb van 31 dagen, dan heb ik op 31 augustus mijn eisprong, dan zou ik het weer net redden voor de pendel van augustus. Zit nu ook weer met een cyclus van 38 dagen, ben bang dat ik dus voor de pendel van september ga en augustus oversla. Ook niet rot, daar heb ik 2 pendels voor
Is hij weer vroeger als hij morgen weer omhoog gaat hihihihihihihi maar dat kan ik bijna niet geloven
@Flowertje, zou prettig zijn als je nu je ei al hebt. De pendels zijn gewoon leuk voor erbij, het is en blijft natuurlijk de natuur, gokken en voorspellen kan dus eigenlijk niet. Maar de pendeltopics zoals deze zijn wel heel gezellig dus waarom niet, we kunnen straks door in het augustus pendel topic
Ik vind dit topic wel erg geZellig we hebben het leuk metbelkaar hhihiih ik blijf hier gezellig kletsen
Ik blijf ook lekker hier, haha... Mijn pendels zijn op misschien toch maar eens nieuwe aan gaan vragen.. is toch leuk om te kijken wie gelijk had
Ik heb nog een pendel voor sep en dec maar pffff ik had er 3 voor juli dus geloof er niet meer zo in helaas hihi Ik blijf ook hier praten vind ik veelste leuk
Ik heb een nieuwe pendel laat maar uitkomen lijkt me ook heerlijk.. in de zomer nog lekker buikje showen, haha Mijn dreumes zat verstopt onder de dikke winterjas
Ik heb van Daantje pendel december positieve test en een meisje Hahahha hoop eerder denk dat ik me ei heb gehad maar dat is morgen nog even af te wachten
Toch wel leuk die pendels, ik heb er ook nog een voor oktober maar daar wil ik echt niet op wachten Doe dan toch die van augustus maar