Heb vaker dipjes in op mijn kaartjes, zegt helaas niks. Ik vind dat ik dit keer toch wel een groot tempverschil heb voor en na mijn ei. Maar ja, zegt ook niks, ben al vanaf mijn ei grieperig, dat verklaard natuurlijk weer een hoop.
Flowertje ik ben benieuwd naar je temp morgen zou je eitje al gesprongen zijn? Voel je de eisprong ook? ik voel meestal 2 dagen voordat FF een kruis aangeeft een zeurend en branderige pijn, meestal rechts
Ja ik voel dat meestal links maar nu dus niet voel me ei nooit goed maar wel die zeurende pijn maar dit keer niet links gevoeld Heb wel heeeel veel eggehite En nu schrijf ik het en voel ik buikpijn onderin dus we zullen het aan me temp morgen zien maar als uw morgen niet hoger is zal die over 3 dagen zeker omhoog gaan
Flowertje, jou ei maakt het ook weer spannend, maar toch weer iets omhoog. Smyltje , ben benieuwd ... Hier een tweede tempstijging vanochtend, ben benieuwd of het zo blijft, maar durf nergens meer op te hopen.
Als je temp morgen nog iets stijgt, denk ik dat FF toch je eisprong aangeeft je hebt nu ook niet vruchtbare afscheiding ik ben benieuwd morgen dan!
Wow mirtjuh ziet er mooi uit zeg dat moet tch bijna een zwangere kaartje zijn hihihi Hier geen vruchtbaar slijm meer
Als ik op ff invul voor morgen 36.7 of 36.8 geeft hij aan op dag 15 ei wauw als dat waar is jeetje is me cyclus mooi naar beneden gegaan maar heb vandaag erg last van steken en pijnen me buik is zo gevoelig denk dan eerder dat ik vandaag me ei heb Of kan je na je ei sprong ook pijn hebben
jeetje mirtjuh! wanneer wil je gaan testen? je temp ziet er nog mooi uit hoor!! flowertje, waarschijnlijk moest je lichaam aardig ontpillen en komt het nu meer in het ritme. lekker toch!