PENDEL zegt zwanger in JULI...Wie nog meer?

Discussion in 'Pendelen' started by Zeepaardje, May 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

die van mij ook, spannend!
    Ga jij nog op vakantie?
    Ik heb me ei net voordat we gaan, als deze cyclus 29dg is net als de andere...
    innesteling als we op bestemming zijn en nod ook... neem dus maandverband mee en testen, oja en nog een potje voor de urine, waar haal je die eigenlijk?

We hebben allbei ook 3x een jongen en 1 keer een meid!

Liefs

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Haha, inderdaad erg toevallig drie keer een jongen en één keer een meisje allebei :D:D

Ik ga pas eind juli op vakantie! Dus hoef me niet druk te maken dat ik ergens anders moet testen. (die potjes voor je urine kan je geloof ik gewoon bij de apotheek of huisarts halen?)

Ik heb als mijn cyclus weer hetzelfde is (wat ik echt hoop) 25juni mijn eisprong en 30juni mijn innesteling. Dan kan ik rond 9juli testen :D

Heel veel succes!

3. Zeepaardje

o leuk dan kan ik je testdag hier nog mooi meemaken!!!
    Ik op vakantie, maak me er wel zorgen om hoor, natuurlijk ga ik er niet vanuit dat ik dan zwanger ben, maar hoop er wel stiekem op...!
    Dus neem van alles mee, haha en neem denk ik 2 testen mee van kv 2v5 of zal ik er nog 1 extra meeneme...oh het lijkt nog zo ver weg, maar het is zo zover!
    S6 meid!
    Liefs mij

4. Zeepaardje

heej meiden
    hoe is het met iedereen???!!!
    Het is wel erg rustig hoor hier... voel me beetje eenzaam :p
    Ik ga naar me bedje toe, slaap lekker
    knuf mij

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben aan het wachten op mijn ei :D:D

6. Zeepaardje

ik wacht ook op me ei... heb hem nog niet gevoeld... afwachten maar!

7. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

Mar 24, 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    heb ook mijn pendel op juli staan...maar weet nog steeds niet of dat dan betekend dat ik juli een positieve test heb of dat ik bevrucht raak in juli...

ik ben op de dag van nod ook op vakantie, met mijn schoonfamilie...haha dat word wat als ik een positest heb...10 juli nod en de 12e gaan we naar huis, weet nog niet wat ik doe...daar testen of thuis...ben bang dat als ik daar test ik het niet voor me kan houden als het raak is, maar aan de andere kant best leuk om het op die manier te vertellen...maar wel een beetje snel!

weet niet of ik kan wachten tot ik thuis ben...wel fijn dat je op vak ben dan gaat de tijd lekker snel en valt het wachten mee...en nog een vcoordeel ik ben niet ongi op vakantie, misscvhien de laatste 2 dagen, maar dat is niet zo erg. ik hoop het niet natuurlijk!!

hoop echt dat de pendels allemaal uitkomen voor juli!

xxx

8. Zeepaardje

ik heb gisteren me ei gehad

pendel is maand van bevruchting

sorry weining tijd

ga niet wachten tot thuis want ik moet dan zeker 2 weken wachten hahaha

tot snel weer en welkom

9. Aprill

Aprill Niet meer actief

MMMM... nog een pendel over die van Zuurtje.. mijn eitje zal begin Juli springen, ik ben benieuwd :D:D:D
    Ik had er 3 voor april en 1 voor juni ;)

10. Zeepaardje

spannend hoop voor je dat dit pendel dan gelijk gaat krijgen!!!

11. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik heb het eens nagevraagd, het betekend dat je in juli een bevrucht eitje hebt (soms test je die maand ook positief, maar dat kan ook in de ,maand erna zijn) het ligt eigenlijk aan de eisprong :):):)

12. Zeepaardje

het is ook zo raar, ben er nu ook helemaal niet mee bezig...
    terwijl ik dondersgoed weet dat ik niet moet uitgaan van die pendels

zo aprill nu ook geabonneerd op dit topic???

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

Haha.... Tuurlijk heb ik me op jou Tropic geabonneerd ;) kan ik lekker gelijk zien als er
    hier nieuwe berichten worden geplaatst :D:D:D

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    ben er weer hoor ilse! soms zit je op zoveel forum's, dat je er wel eens eentje vergeet :(

aangezien ik nu al 4 maanden niet ongi ben en geen idee heb hoe mn cyclus dus is, heb ik er een hard hoofd in voor juli.. :( ik ben nu begonnen met tempen om te kijken of ik ergens mn ei kan vinden!! ik hoop op een ongi zo rond 13 juli. of stiekem al zwanger ;) maar ik denk dat ik toch echt eerst ongi moet worden. we wachten af! nu lekker slapen.
    trusten allemaal!

15. Zeepaardje

oke smyltje ik heb me nu op de topics geabonneerd kan ik ze ook niet meer kwijtraken haha
    slaap lekker en s6 met tempen hoor!!!

16. Aprill

Aprill Niet meer actief

Smyltje goed dat je nu bent begonnen met tempen... zo leer je toch meer over je cyclus ;)

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

Apr 27, 2010
    3,070
    0
    36
    Nou daar zijn we dan maar weer,
    we gaan ervoor in juli.
    Nog 2 daagjes ongi en dan gaan we er weer tegenaan.

Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we het nu om en nabij mijn ei elke dag gaan klussen. Hoe meer klussen hoe meer kans :) hahah

18. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,541
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Kom ook weer ff kieken.Geen nieuws hier.

19. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

Feb 23, 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is het rustig

bezig met de voorbereidingen voor de ICSI in juli

als het gaat zoals de vorige keer dan starten we in juli en kan ik pas tegen of in september testen

dus dan zouden al mn pendels gedeeltelijk gelijk hebben

20. MeMyself

MeMyself Actief lid

May 5, 2010
    456
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Hey Smyltje,

Ben je pas gestopt met de pil? Ik heb ook een keer een cyclus van 96 dagen gehad :(. Daarna ben ik ook begonnen met temperaturen.. ik ben er veel wijzer van geworden:) Kl#te he als je cyclus zo lang is en dat je geen flauw idee hebt wanneer je ei ongeveer zal zijn?:x

Kom op meiden!! Met zn allen zwanger worden in juli.. en we spreken elkaar wel weer op "zwanger zijn". You go girls!!!!!:D

Share This Page