Smyltje, ik ga pas weer na het weekend testen hoor denk ik, als ik dat volhou, je weet het maar nooit met mij. Maar eerlijk gezegd verwacht ik er ook niet zo veel meer van. Even kijken wat me temp de komende dagen gaat doen. Chillin, balen, hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk.
Morgen meiden ff geeft een ei aan maar ik vind dat me temp niet super stijgt wat denken jullie Meiden??
Denise volg jou ook hoor meid volg iedereen van dit topic vind het zo spannend Pfff ben verkoude jullie ook pff
Het kan best Flowertje FF is er blijkbaar zeker van, gezien het doorgetrokken kruis (anders had je stippellijnen staan)
Nou zullen we dan maar ff geloven alleen als morgen me temp. 36.6 is dan heb ik me ei niet gehad want dan gaat de lijn weg hihi Dus morgen nog even me temp afwachten hihi dan maak ik me banner anders
Heej meiden! Ik ben weer terug van weggeweest! Heerlijk wk zon zee, maar geen strand camping was niks, dus we zijn doorgetrokken naar het Gardameer...super mooie camping lekker zwemmen in het meer en 2 zwembaden en 2glijbanen, leuk animatieteam, helemaal super! We hebben ons super vermaakt en heerlijk genoten! Nu dus weer lekker thuis, oja en volop ongesteld nu! Dat was de eerste dag een telleurstelling, maar daarna hadden we zoiets van; we gaan er weer voor en het komt ooit een keer goed! Het scheelt zo erg dat we al een heerlijk ventje hebben rondlopen! Als ik na hem kijk ben ik helemaal verliefd! En in Italie was hij ook helemaal in trek, blond haar en blauwe ogen, haha! Liefs mij, kus!
Fijn dat je er weer bent Ilse Gardameer is leuk ja....... ben ik ook al eens geweest, heel lang geleden Balen dat je ongi bent, maar hopelijk wordt dit je geluksronde heb jij nog pendels? Daantje86 pendelt ook