PENDEL zegt zwanger in JULI...Wie nog meer?

Discussion in 'Pendelen' started by Zeepaardje, May 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

balen meiden dat de pendels niet uigekomen zijn!
    Zelf baal ik heel erg dat mijn cyclus telkens langer word...nu al 38 dg...maar sta ingesteld op 31dg, dat is het gemiddelde, maar helaas wordt hij telkens langer:(
    Ik hoop snel ongi af te zijn, dan gaan we er weer voor!
    Slaap lekker allemaal!

2. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

#1002 mirtjuh, Aug 15, 2010
    Last edited by a moderator: Aug 15, 2010
    Ilse welkom terug! Fijn dat je er weer bent en dat de vakantie uiteindelijk toch geslaagd is, maar klote dat je ongi bent geworden.
    Veel geluk in deze ronde!

All, Mijn temp is dramatisch gezakt naar 36,6 ... ik zal vandaag of morgen dus ook wel ongi worden denk ik :(

3. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Pfff ik snap geen reed van mijn temp Alweer 36.7 ik ben bijna bang dat ik me ei niet heb gehad snap er echt niks van waarom blijft hij O hangen op die 36.7 hij moet toch juist omhoog gaan

4. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Ik denk dat ik nog geen ei heb helaas want ontdek weer eigwhite :s dus denk dat hij nog met komen

5. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Hmm ... je temp blijft wel erg laag heh flowertje, moelijk hoor, ook omdat je kaartje niet compleet is.

Hier ongi geworden, wat ik al dacht, dus mijn pendel voor juli is helaas niet uitgekomen.

6. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

Apr 27, 2010
    3,070
    0
    36
    Voor mij laatste of 1 na laatste dag ongi, dan gaan we er weer voor. Heb nu ook ovulatietesten gehaald dus kunnen we mijn ei gaan zoeken. Verder gaan we gewoon weer om de dag klussen, vind mijn mannetje echt niet erg ;)

7. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Flowertje ik was benieuwd naar je temp vandaag, maar je heb nog niks ingevuld ...

Denise, ik heb vorige cyclus ook ovulatie testen gedaan, is heel goed bevallen, deze cyclus ga ik het weer doen.

Hier het ergste weer gehad, ben blij dat de eerste dag van mijn menstruatie er weer op zit ... jeetje wat heb ik me weer beroerd gevoeld en wat een pijn!

8. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    36.8 vandaag hij kon mischieb 36.9 zijn omdat ik vanacht eruit ben geweest voor plassen...

Ff verplaatst mijn ei naar dag 16 in plaats van dag 15 hihi snap er niks van

9. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

En hoe is het nu met je afscheiding? Nog steeds eggwhite?

10. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Nope geen eigwhite alleen gisteren wat maar heb dus alleen gisteren sex gehad dus denk dat me ei gisteren dag 19 is geweest en denk dat ik naar de volgende ronde ga weer
    Totaal niet goed gesext

11. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik denk dat FF goed zit Flowertje ;)
    (ik heb ook wel eens zo'n lage temp gelijk na mijn ei gehad.. die stijgt nog) ;)

12. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Maar waarvoor nu opeens na dag 16 in plaats van dag 15 hihi

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

Omdat je temp weer een stap omhoog is gegaan ;) ik heb ook zo'n kaartje ertussen, waar FF mijn ei een dag later zette... met een lage begin temp na ei :)

14. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Oké tnks dus jij denkt dag 16 ei hihi

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dank je wel!!!
    ook balen van jou ongi!

16. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Hai meiden helaas denk ik me ei nog niet gehad te hebben snap er niks van me temp blijft Zo laag :s

17. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    36.6 is onder de lijn :( is toch geen temp. Als je een ei hebt gehad

Baal best wel

18. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik snap dat je baalt! Maar ik denk als je vanaf het begin af aan had getemt deze cyclus de horizontale lijn een stuk lage had gestaan.
    Vorige cyclus stond hij ook op 36,55 ... dat geeft weer een heel ander beeld dan. Maar wel balen, hier word je onzeker van.

19. Aprill

Aprill Niet meer actief

Niet balen... misschien stijgt hij morgen flink en heb je op 5dpo een innestellingsdip gehad :)
    Na innestelling begint de HCG aanmaak ;) waardoor de temp omhoog zal gaan ;)

20. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    We zullen morgen zien meiden tnks

Share This Page