Er is nog iemand zwanger geraakt die hier in het begin meekletse ze heeft toen ook een maansteen gekocht... MeMyself heet ze
Ik heb ook een baanderen maar denk dat ik hem niet goed heb geladen Ja december kwam daar uit en bij jou aprill
Hallo lieve meiden, Ik heb een nieuw tropic aangemaakt omdat ik deze week 2 september-pendels heb ontvangen: http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/226080-pendel-zegt-zwanger-september-wie.html Heb je ook een september-pendel kom dan gezellig mee kletsen ik blijf hier ook nog gezellig langswandelen
Me temp is omhoog gegaan 36.9 hihi Maar wat denken jullie toch me ei op dag 16 of nu pas ofzo omdat hij niet meteen gestegen is
Ilse dat duurt nog lang 2011, ik duim voor je dat je eerder zwanger bent meis! Flowertje, je temp is nu mooi omhoog gegaan. Ik zou gewoon dag 16 aanhouden hoor. Het is niet te vergelijken met je vorige cyclus, toen zat je met je kies, daardoor kon je een extra verhoging hebben.
2011 duurt zeker nog lang, maar ja we zullen het moeten afwachten.... kreeg net een berichtje van allwoman ofzo...oktober 2010!
Je hebt in ieder geval een mooie korte cyclus. Wat dat betreft doen de tarwekiemolie capsules zijn werk. Nu afwachten maar
tja dat krijg je met vakantie, dan heb je een ander ritme en dan vergeet je het... slik je ze nu wel weer?
Flowertje mooie stijging waarschijnlijk gaat FF je eitje nog verplaatsen, komt vaker voor na zo'n 2e stijging (kan een innestelling zijn geweest of een later eitje)
Nee volgende ronde weer heb nu te veel vergeten en zit nu 7 dpo me cyclus is van zichzelf wel korter geworden deze maand Pff heb trouwens sinds gisteren raar gevoel in benen beetje rusteloos en ging eergisteren shoarma eten en vond het zo vies me vriend zei dat het hetzelfde proefde als altijd vond het zo vies
Ff verplaats dus me ei naar dag 21 dus op naar de volgende ronde want heb niet gesext voor doe datum ach jA