Ja, waarschijnlijk wordt die verplaatst, maar dat wordt wel vaker gedaan bij iemand die zwanger is en dat komt omdat de stijging na innestelling is Geen slecht teken dus er is dus zeker hoop voor je
Zou wel balen Flowertje, ik hou me nog even vast aan Aprill's woorden en duim verschrikkelijk hard dat je ei gewoon op dag 16 is geweest!
Ei inderdaad verplaatst van dag 16 naar dag 21 maar geloofniet dat ik dag 21 me ei heb gehad raar dit
Ik heb geen ovu testen gedaan maar ik heb bij dag 16 even +neergezet zodat hij daar blijft ik hou toch even dag 16 aan als ik dan niet de 25 ongesteld ben neem ik dag 21
Nou ben benieuwd flowertje. Ik ga vanaf morgen mijn ovutesten gebruiken, kijken wanneer mijn ei precies is. Deze maand voor het eerst testen gebruiken dus ik ben benieuwd...
Flowertje ik zou de ovulatietest verplaaten naar dag 15, dan zet FF doorgetrokken lijnen waarschijnlijk! Mooi dat je temp hoog is
Jammer, dat we samen geen pendels meer hebben, maar ik hou je in de gaten hoor meis! Succes, ik hoop dat je snel zwanger bent!
Dames, ik heb inmiddels een pendel voor een posi test in Oktober. Hebben jullie nog nieuwe/andere pendels? In elk geval veel succes!!