ik heb met manlief de afspraak met me volgende ei...dat we dan om de dag gaan klussen... maar deze ronde weinig kans...want me oma was er helaas...
wij gaan vanavond ook even klussen (als het bruin slijm/bloed stopt...snap er niks van sinds vanmiddag beetje bruin slijm/bloed bij het afvegen en ook iets in me onderbroek... ??? ovu bloeding heb afgelopen maandag ei gehad... ???? kan dat??? enm lichte buikpijn onderin af en toe??? klusse bloemmm
graag gedaan hoor biancje jij drie pendels meid 1 jongen ik net andersom 3 jongen 1 meid oh wou dat het al juli was... maar heb als deze cyclus ook 29dg is me nod op 28 mei daarna ei 13juli 14juli vakantie en daar ook nod... 27juli neem dus maandverband en testen mee... pff hoop dat we allen in juli een bevrucht eitje mogen krijgen!
Ik ook! Het zou echt geweldig zijn dat alle meiden die je regelmatig op het forum zien een positieve test zouden hebben! Ik duim voor iedereen! Ik ga vanmiddag trouwens een maansteentje kopen. Ik weet niet of het werkt, maar al is het alleen maar iets wat je een beetje moed geeft vind ik het prima Er is een forum van op ZP. Lees maar eens>>> http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/88027-maansteen.html?highlight=maansteen
mmm Je hebt je eisprong al gehad toch? Misschien is je eierstok zijn werk aan het doen en word het nu tijd voor de innesteling Ik weet het ook niet maar ik hoop het wel voor je
pff je ei is al geweest heb hem gevoeld ff geeft hem niet aan maar ben niet gek, vorige ronde gaf die hem ook niet aan...en had ik achteraf ook gelijk dus vertrouw op me lichaam! had gister dan ook bruin slijm met afvegen... en vanmorgen lichtroze heb ik anders alleen een dag of 4 voor nod... pff maak me zo gek!
op dag 16 allebei afgelopen maandag... maar ik ga eten... en verder nog wat boodschappen doen ik ga eens kijken voor een maansteen, vind het altijd zowiezo wel mooi die natuurstenen!
Ilise heb je je eisprong al gehad? ik zie hem niet op je kaartje?!? Misschien is het de eisprong die je nu voelt
hmm nee ei echt gehad... vorige maand stond die ook niet goed op kaartje... maar we zullen het wel zien...
Ik geloof niet zo in die maansteen gedoetjes, alhoewel ik er wel bijna één kocht een paar weken geleden. Hahaha