Ik heb hier gekeken, maar ga het wel de winkel kopen. Maansteen, edelstenen, edelsteen, werking, chakra, sterrenbeeld, informatie, mineralen, geneeskrachtige stenen
De maansteen vergemakkelijkt de maandelijkse ongesteldheid en zorgt er ook voor dat de geestelijke belasting van die periode gelijkmatiger en uitgebalanceerder verloopt. Vrouwen met de wens om zwanger te worden verkrijgen door de maansteen een harmonische samenwerking tussen de eisprong en de baarmoeder-slijmhuid die de bevruchtte eicel in ontvangst neemt. Dus door het dragen van een maansteen op de buik, het beste kan men die in de buiknavel plakken, worden de eierstokken, de eisprong en de vruchtbaarheid in harmonie gebracht. Vrouwen die in de overgang zijn, doen er goed aan om een maansteenketting te dragen of maansteen water te drinken, het zal hun gelijkmatiger door de overgangsjaren heen laten komen, zowel op lichamelijk als op geestelijk gebied. De maansteen heeft ook een sterke werking op het klierenstelsel, zoals de milt - de buikspeekselklieren en de lymfklieren. Het beste werkt de maansteen door hem op de buik te plakken en/of het drinken van maansteen-water of maansteen thee, omdat het een inwendig proces is, zal het drinken de werking van de steen inwendig veel beter zijn werk kunnen doen. Mensen die aanleg hebben voor diabetes of reeds in het beginstadium zijn kunnen door de maansteen nog genezen worden. Een maansteen op de borst gedragen zorgt bij zwangere vrouwen niet alleen voor een goede melkproductie, maar geneest gelijktijdig knobbels - uitwassen en ziektes aan de organen van het lymfesysteem. Voor vrouwen is de maansteen DE voorzorg en genezende steen tegen borst - huid en onderlijf kanker. DE WERKING VAN DE MAANSTEEN OP DE GEEST: De maansteen is een uitgesproken vrouwensteen die in het bijzonder op de vrouwelijke hormonen en haar gevoelswereld indringt. De maansteen geeft door zijn harmoniserende werking meer vruchtbaarheid en levenslust. Tevens bouwt hij een bijzondere relatie op tot de familie. De maansteen neemt ook angsten voor operatieve ingrepen en voor de toekomst weg. Hij behoudt de vrouw tot op hoge leeftijd vol levensvreugde met een jeugdige en begerenswaardige vrouwelijkheid. Maar de maansteen zorgt ook voor een helder leerhoofd, maakt personeel aanhankelijker, hij beschermt op reis, geeft inspiratie in de liefde, bevordert succes en tevredenheid, beschermt voor ongelukken. De maansteen is een steen van hoop en reinheid. Hij helpt tegen ontevredenheid en hebzucht. Maanstenen kunnen helpen om in onze harde materialistische wereld weer in aanraking te komen met ons gevoelsleven. De maansteen verzacht het gevoelsleven en is daarom een uitstekende steen om verharde - verbitterde mensen weer gevoelig te maken. Bijzonder als maansteen ketting bewerkt hij een gelijkmatige hormonale overgang vóór en tijdens de menstruatie en in de zwangerschapsperiode zorgt hij voor meer harmonie en gelijkmatigheid.
Ik heb er 1 Ik heb bij de tuinen gekeken en daar zijn ze 6,75. Ik heb er 1 gekocht in een winkeltje in Utrecht (Vaag winkeltje met boeddha's, wierrook, steentjes enz..) voor 4 euro. Die link die ik stuurde daar zijn ze vanaf 2,50. Wat goed dat je gister nog hebt geklust! Nu weer op het wachtbankje.. Spannend!!
Heb je op het prijsje aan de achterkant van de maansteen gekeken bij de tuinen? Want bovenaan het rek staat vanaf 6,75 en toen ik op de achterkant van het steentje keek stond er 8,99
Bij mij hielp de maansteen niet.. maar komt omdat ik PCO heb.. hoor wel vaker goeie dingen erover.. vriendin van mij heeft ze 2 x gedragen aan een ketting en is 2 keer snel zwanger geraakt
Vreemd,ik heb sinds gisteren last van bruinige afscheiding.Heb ik normaal nooit zo vroeg voor nod... Of zou het een late eisprong zijn?(die van mij is onregelmatig) Ook is het licht korrelig.
@ Klingemuis.. Leuke afbeelding heb je Deze maand moet gewoon lukken!! Je hebt 2 eitjes, 1ste IUI en een gelukspoppetje.. en een heleboel mensen die voor je duimen! Ik zie net dat ik op 2 forums met je praat haha.. @ Bloemmm.. Ja je moet het schoonmaken met water en opladen d.m.v. een volle maan. Overal staat iets anders betreft het schoonmaken, dus ik heb het maar 2 uur in een bakje water gedaan en het hangt nu om mn nek
oh wat gaaf ik denk dat ik nog meer stenen ga bestellen! www.crystalwebshop.nl De begeleiding van een zwangerschap met edelstenen kan al vóór de conceptie beginnen. Een witte Maansteen, eventueel in combinatie met een oranje Calciet, bevordert het ontstaan van een zwangerschap. De Maansteen zorgt dat de hormoonhuishouding in balans komt en de oranje Calciet zorgt voor een positieve levenskracht in het 2e chakra waardoor de zwangerschap op een positieve manier tot stand kan komen. Tijdens de eerste maand van de zwangerschap mag de Maansteen worden doorgedragen met in plaats van de oranje Calciet eventueel een Robijn als er kans op een miskraam bestaat, of een rode Jaspis als er sprake is van zwangerschapsbraken. Na de eerste maand mag de Maansteen worden afgedaan, de rode Jaspis of de Robijn (niet samen) wordt tot en met de vierde maand van de zwangerschap doorgedragen. Deze rode stenen zorgen dat het kindje krachtig en sterk wordt en de moeder actief en levenskrachtig blijft. Van de vijfde tot de zevende maand kan als opvolger voor de rode steen tussen een groene Jade en een Heliotroop worden gekozen. Groene stenen bevorderen de groeikracht en zorgen tegelijkertijd dat de moeder in harmonie blijft. De Jade doet op een heel rustige manier zijn groene werk en de Heliotroop bevat ook nog wat rode spikkeltjes en maakt de verbinding tussen het 1e en 4e chakra, waardoor de overgang van de rode steen naar de groene vervolgsteen vloeiend verloopt. Beide stenen zorgen voor een goede bescherming tijdens het groeien. Vanaf de zevende maand tot en met de bevalling kan om het laatste stukje zwangerschap voor moeder en kind gemakkelijker te maken en de bevalling voorspoedig te laten verlopen een Chrysopraas worden gedragen.
denk morgen bestellen ofzo... weet het nog niet welke ik ga nemen...maandsteen is tot de eerst maand van de zwangerschap en dan heb je elke keer een andere steen...