Baat het niet, dan schaadt het niet. Al is het alleen maar voor jezelf.. dat je je minder druk gaat maken en er minder mee bezig bent.. Want je denkt; die maansteen gaat me helpen Zo denk ik tenminste.. Tja, want door de maansteen kun je niet zwanger raken natuurlijk.. daar heb je vriendlief toch echt voor nodig Ik ben benieuwd
oh erg he, ja ik vind ze ook erg leuk... welke nemen jullie? ik denk maandsteen...rode jaspis, Chrysopraas en een ketting zilver 10 euro is niet duur toch of bij juwelier goedkoper?
nou ik ga naar me bedje toe, nog even klussen als manlief zin heeft maar die moet er morgen heeel vroeg uit! Druk weekend...tot snel dames!
Slaap lekker Ilse! De maansteen schijnt trouwens ook goed te zijn voor de nachtrust Ik hou het voorlopig alleen bij de maansteen..
wanneer is het trouwens dan weer volle maan...? dan moet je hem toch buiten leggen...? hier gaat alles goed... heb alleen iets bloedverlies telkens met plassen...verder niet... ja met afvegen, maar dan is het ook klaar...
mensen ik weet niet hoe de rest van de dag gaat verlopen... morgen zwemmen bij center parcs...dus weet niet of ik 's avonds nog de puf er voor heb om op zp te komen! Ben er in ieder geval maandag weer, maar hoop eerder.. en hoop vanavond nog even... maar dat is dus afwachten! ik denk aan jullie! tot snel kus!
Bij iedere bloeding/bruin verlies enz. denk ik aan een innesteling. Dus wie weet Ilse Veel plezier! Ik had de volle maan kalender al per pb naar Ilse verstuurd.. Hierbij voor jou ook nog Bloemmm>> Maan Kalender 2010 Je kan de stenen zelfs op marktplaats en Ebay (voor weinig)kopen zag ik gister Hoe gaat het bij jou bloem? Wij zijn alweer aan het klussen.. en dan weer afwachten Dat is altijd het ergste.. vindt je niet?
hoop dat ik me maansteen op tijd binnen heb, zoals ik al zei maandag bestellen... leuk!!! toch denk ik geen innesteling...de ene keer is het meer dan de andere keer... maar moet regelmatig nu naar de wc... en kleine beetjes rugpijn en buikpijn voorbij, alleen ontzettende spierpijn en me rechterbovenbeen??? verkeerde beweiging gemaakt ofzo, maar ga er van uit dat ik de 28ste gewoon ongesteld ga worden, morgen relax dag, dus dan kan ik het allemaal lekker loslaten... gaan jullie morgen nog iets doen met vaderdag? Knuffel klussen dames!!! ik wil roze zien in juli!!!
mmm.. Ik weet het anders ook niet Wij gaan naar mijn vader.. uurtje rijden vanaf hier. Mn schoonvader woont in Suriname, dus dat word lastig Klussen komt goed Iedere maand heb ik er een goed gevoel over wat klussen betreft, dus daar zal het niet aan liggen. De kans iedere maand is maar 20% ofzo toch? Ik hoop dat het geluk nu een keer aan onze kant staat Have fun!!
Ik ga de maansteen ook maandag bestellen. Jullie hebben het wel leuk op me ingepraat hahaha! &wat leuk die kalender! Als vriendlief vanavond vroeg uit zijn werk komt dan kunnen we vandaag nog wel even klussen anders morgen weer. We hebben nog wel even. En daarna inderdaad wachten! Dat is altijd het spannendst
ja wachten is het ergst van alles ik ga ook stenen bestellen die ik tijdens de zwangerschap mag dragen, maandsteen is tot en met de 1ste maand... vind het wel leuk idee.
oe die stenen moet eens goed neuzen op zolder denk ik heb er meerdere zelf van maar ja de hoop hadden we langzaam opgegeven dus alles opgeruimd ben wel al heel stout bezig met het behang van de muren te halen is de toekomstige babykamer moet toch een keer gebeuren en moest nu ff mn frustratie kwijt
aha nou zou zeggen zoek ze weer op en maak er gebruik van! moet idd gebeuren; je kunt hem toch wel alvast startklaar maken toch? s6
jups heb er al muur helemaal schoon met de plantenspuit en zon verfkrabber eerst ergste weg halen met scheuren dan alles natspuiten even wachten en dan haal je het er met het grootste gemak weer af enige nadeel de lijm word weer plakkerig dus je vingers ook en heb nu een poesje wat probeerd te jatten maar als mevrouw de neiging heeft tot jatten mauwt ze eerst dus dan krijgt ze al een tik leert ze het dan nooit hihihi