Meiden, ben ik weer! Mijn cyclus is helemaal van slag en heb daarom besloten te proberen alles een beetje los te laten, ben daarom minder actief hier op zp. Ziet er in elk geval naar uit dat Juni dus niet gelukt is, al ga ik van de week voor de zekerheid wel even testen. En dan maar hopen dat Juli dus inderdaad raak mag zijn. Hoe is het met iedereen hier??
bibi hoop op een positieve test voor je meid... vind het erg vervelend voor je dat je cycus van slag is meid... hoop dat het gauw beter wordt, s6 met testen!
meiden hier het volgende dilemma innesteling of iets? dag 1; 30 mei dag 16; ma 14 juni steken in buik... dag 19; donderdag 17 juni bruinverlies dag 20+21; 18+19 juni bloedverlies tijdens plassen enzo. ook mega last toen van buik en lage rugpijn...zere bovenbeen iets van spierpijn kon er soms niet op staan! dag 22; zondag 20 juni nergens last van; witte afscheiding alleen...
Zit niks anders op dan te wachten he? Ik heb ong dezelfde klachten maar ga nergens van uit(sowieso niet als je al zo lang bezig bent)en ik heb sinds gisteren stinkscheten en dat betekent bij mij dat ongi eraan komt.
ilse bedankt voor je pb hier ook 2 pendels voor juli, dus ben benieuwd. weet niet precies wanneer mijn nod is, aangezien ik 2 hele verschillende cyclussen heb gehad. heb mijn banner op 28 dagen staan, maar ben nu aan het temperaturen en heb vandaag ovutesten besteld. nu moet eerst mijn ongi nog weggaan.:x
heej jesje hoop dat je ongi snel voorbij is en jullie kunnen gaan klussen s6 met ovu testen en temperaturen...! houd ons op de hoogte!
ik was mij trouwens wel wat aan het afvragen, de maand die aangegeven wordt in de pendel is toch de maand van bevruchting? Dat zou bij mij dan zijn eind juli want als het nu raak zou zijn is het nog juni. Ik hoop wel dat het gewoon deze maand raak is
Misschien is je eitje iets later deze maand gebruik jij ovulatietesten of temp jij? Mijn eitje verwacht ik op 1 juli
pff als ik cyclus aanhoud van 29dg 28juni nod en daarna 27 juli op vakantie...pff nu al zo spannend... heb vanmiddag tampons gekocht en in de caravan gelegd... just in case!
Voor mij dus ook....... ik temp niet en gebruik ook geen testen, mijn ei zou om en nabij de 25e moeten zijn.... dus hier omheen flink klussen
Ja hoor,vandaag ongi geworden,niks nieuws onder de zon,gaat al jaren zo.Alleen ga ik het vanaf nu anders aanpakken.
meiden ben er even wat minder of misschien helemaal even niet.... zit even niet zo lekker in mijn vel... s6 allemaal! Liefs mij