Ooooh echt zonde wolfje!!! Ik had nog stilletjes gehoopt maar het heeft niet mogen zijn. Dikke knuffel en hopelijk volgende ronde meer geluk. @Vlinder, ik had 2 pendels voor maart geloof ik waar ze zijden dat ik eind februari zwanger raak en begin maart positief test. Dat is dus NU! Maar dan zal er deze nacht toch nog wa moeten verandere hoor want anders kunnen ze niet uitkomen ! Hihihi...
Ha, aan de slag dan! Of kan het nu niet? Mijn ei komt eind deze week, dus we zijn alvast 'aan de slag' gegaan
Hier even een ego berichtje Ik ben al helemaal gefrusteerd nu, moest een maand de pil nemen voor die cyste. En vorige woensdag en donderdag was ik de pil vergeten, zaterdag een bloeding. Zondag fel bloedverlies met grote klonters, ik spoed gebeld mocht maandag op echo gaan. Pil te licht, nu 8 dagen stoppen en een nieuwe strip dus weer 21 dagen de pil nemen en nog langer wachten (cyste zat er nog altijd). Tja soms heb je iets niet in de hand. Spijtig genoeg, wij hebben niets te willen; alleen als het ons gegund is zullen we het krijgen dat besef ik nu ten volle. Zo een klein wondertje is het mooiste wat je kan overkomen en na meer dan 2 jaar is het verlangen enorm. Weet alleen niet wanneer Maar mijn duimen blijven draaien voor jullie pendels van maart, bij mij is dit een groot vraagteken.
@vmiss: ow dat is wel heel erg kloten als ik het zo mag zeggen . ik wens je inieder geval het allebeste toe en dat toch ook jou pendels mogen uit komen . ik zal voor jou blijven duimen . liefs
Succes vlinder! Gisteren niets... waren allebei moe van op den bouw en nog een beetje ne kater van de kermis . Vandaag misschien nog éh????? Vmiss wat erg voor je! Dit is echt wel slecht nieuws. Goed dat je het hier zo even kan neerschrijven, heb je altijd een uitlaatklep éh. Dit verdienen jullie echt wel niet hoor. Wat een tegenslag kan een mens nog meer aan seg. Ik moet je bewonderen dat je zo sterk blijft. Veel sterkte meid en hopelijk kan het volgende maand dan wel allemaal lopen zoals gepland! Knufje....
@Vmiss; jeej meid wat ontzettend vervelend!!!! Hele dikke knuffel, s6 met de pil en hoop dat de cycste snel weg zal gaan! knuf @poppemie; nee helaas... @vlinder; klusse!
Hej dames, Heb geen pendel voor maart staan, net ongi geworden dus februari is afgevallen! Hopen dat maart wat moois gaat geven!
Zonde van deze ronde femmes maar misschien hebben de pendels ongelijk en lukt het deze ronde wel??? Duimen maar... @noon: overtijd??? Al een testje gedaan? Ik heb er nog 1 van proudmom, wel eentje die eruit springt want zij zegt positieve test in juni... Ben curieus wie er nu eigenlijk gelijk gaat krijgen want ze schuiven maar op en op ...
@poppemie nee nog geen test gedaan ik wacht nog even tot maandag . zit wel elke keer van zal ik gaan testen tis zo moeilijk om het niet te doen maar heb me voor genomen dat als ik maandag nog niet ongi ben ik ga testen
@poppemie vind het ook wel moeilijk hoor maar heb al een paar keer gehad dat ik 2 a3 dagen overtijd was een test gedaan negatief en de volgende dag was ik ongi . ik hoop ook zo dat het nu goed is maar goed moet nog maar ff afwachten he. en dankje voor het duimen
Noon spannend hoor, heel begrijpelijk dat je wacht. Hier ook vaak teleurgesteld. Is meestal wel verstandig om even te wachten. Hier nog een aantal dagen wachten. Maar wacht ook zeker een aantal dagen tot testen. Vaak teleurgesteld geweest. Femmes8 zou zo maar kunnen dat het deze ronde wel raak is. Pendels komen niet altijd uit.
@noon; ik duim voor je @femmes;s6 deze ronde! @rianne; spannend, me duimen draaien! @poppemie; hoe is het met jou? @all; zo vandaag dagje huishoudbeurs
Ik heb nu het gevoel dat mijn (.)(.) worden opgeblazen. Voelt erg pijnlijk. Heb ik maanden al niet meer gehad.
JA dat is echt balen. Ik kan hierdoor echt ontzettend weinig. Bijna 3 weken geleden gevallen. Nu is er een wervel die vast zit waardoor ik af en toe veel pijn heb. Hoe is het met jou?
oei pijnlijk! tja volop rood das minder... heb nu 4 pendels maart april juni augustus... erg uiteenlopend dus weinig hoop
Dat is idd erg uitlopend. Zou mooi zijn als de pendel uit zou komen. Maar we moeten er zelf ook wat aan doen en vertrouwen in hebben, ookal is dit soms lastig.
tja idd al maakt me lichaam me het erg moeilijk daar vertrouwen in te hebben... met al die cyclussen... pff maar we hopen er het beste van!