@poppemie; hoop idd op me eitje, normaal voel ik nooit wat maar we zijn weer terug, klets alleen niet zo veel op zp...
Heb deze morgend toch maar een testje gedaan...was er echt niet gerust op deze keer maar het was toch negatief hoor. Gewoon een veel lichtere bloeding gehad waarschijnlijk. Nu zijn we zeker éh!
Toch balen meid dat je niet zwanger ben. Hopelijk deze ronde raak! Hier gaan we weer druk bezig met klussen. Eitje komt er weer aan, dus maar goed benutten. Wie heeft ook deze week de ei?
ik schuif hier aan ik heb een pendel van hanna1974 in maart een meisje. ben nu 2 dagen overtijd ben benieuwt
Gimena, ik duim voor je meid. Heb ook nog ff voor je gependeld die gaf ook aan dat je nu zwanger bent van een jongetje Ik heb een pauze ingelast voor mijn lichaam,zodat ik er niet teveel bezig mee bent na de mk van 25 feb. Ben benieuwd wanneer het weer raak zou zijn,maar in die tussentijd geniet ik van mijn kids en vriend,en mijn huisje word weer helemaal opgeknapt. Ik duim voor je meid dat het idd raak is, en voor de rest van de dames natuurlijk ook. groetjes Bianca