Pendel zegt zwanger in maart 2011

Discussie in 'Pendelen' gestart door Zeepaardje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Poppemie, rekbaar slijm betekend meestal dat je in je vruchtbare periode bent. Maar dat is bij jouw op cd 8 en 9. Zou wel erg vroeg zijn, niet? Hoelang zijn jouw cyclussen normaal?
    Zou je afscheiding nog even in de gaten houden, misschien dat het nog een keer komt, heb ik ook weleens gehad.

Sheena, spannend! Ben benieuwd of je pendel uitkomt!

Ecl, we gaan gewoon met zijn allen voor ariel colour hihi ...
    Heb mijn testen al klaar liggen hoor. :D

2. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Normaal liggen mijn cyclus tussen de 25 en de 28 dagen, heb nooit kortere gehad maar ook nooit langer. De vorige was 27 dagen dus zou het misschien nu ene van 25 kunnen zijn?
    Wat wil die cd 8 en 9 zeggen eigenlijk? Ben er namelijk niet zo erg mee bezig maar vond het gewoon raar dat mijn ongi eigenlijk nog maar juist gedaan was en nu alweer dat slijm :(.

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@poppemie; ach ja zijn we wel gewend he...
    wat een onzekerheid; als ik jou was idd maar ff klussen, s6
    cd=cyclus dag

@mirtjuh; wat balen meid, dikke knuf!
    mijn temp was vandaag weer hoger...

@ecl; ja maar heb dit helaas altijd zo... thanks voor duimen:)

@sheena; spannend, s6 met wachten

@all; heb hier dus weer spotting, wordt hem dus weer niet deze ronde:(

4. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden ik sluit me ook bij jullie aan heb ook een pendel voor mrt/april..............ben benieuwd.........

5. ecl

ecl Niet meer actief

Wolfje,

Oh oke, dus je hebt dit steeds en dan wordt je ongie?
    Wat vervelend meis! Nu dus ook spotting? gatsie heeft het doorgezet of blijft het nog spotting?

Missillie spannend!

6. Zeepaardje

ecl; ik heb altijd week na ei tot nod spotting en wat bloedverlies erg vervelend zit nu dus al met inlegkruisje, helaas altijd irritant maar ja

7. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Balen Wolfje! Hopelijk zet het toch niet door, maar als je dit altijd hebt heb je natuurlijk niet veel hoop meer.

Ik vertrouw niet dat we deze ronde zwanger raken. Af gelopen dagen niet helemaal veel geklust, in de vruchtbare dagen hebben we denk ik 3 keer geklust. Dus verwacht dat ik volgende week gewoon ongesteld word.

8. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wolfje hoop zo van niet meid!!! Ze mogen er NIET doorkomen, verdorie dat ze toch wegbljiven he meisje!:)

Rianne 1 good shot is genoeg dus dat kan je niet weten! Positief blijven hoor.

Hier nog geen regels, mijn laatste pil was donderdagochtend, dus dacht zeker gisteren ongesteld te worden maar niks! Probleem is als ik vandaag nog ongi voor 15 u wordt, vrees ik dat we deze ronde niet kunnen beginnen om praktische redenen, aangezien mijn gyn de hele week vanaf woe echo's doet om 8u30 sochtends kan dit voor mij niet door mijn werk, als dit morgen is kan het wel nog want dan is dit om 7u30. Maar ik ga sowieso laten zien of de cyste weg is, zaterdag voormiddag dan denk ik. Dus tja alles is weer heeeeeeeeel onzeker ineens... pfff word hier echt verdrietig van, dat dit alles zo lan g kon opschuiven aangezien wij toch al van januari in actie zijn geschoten en zouden beginnen en nog steeds niets! Hoop zo op mijn maart-pendel ...

9. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Ja ik weet dat 1 shot genoeg is, maar ik weet het niet. Normaal doen we het vaker dus denk ik ook dat we dan meer kansen hebben. Nog 8 dagen dan weten we het.

vmiss ik ook dat je straks ongi wordt.

10. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    @Rianne88, ik zou de hoop toch ook nog niet opgeven hoor. Misschien is het zaad van je ventje dan wat meer gesterkt door het minder te doen ;). Dat zeggen ze toch éh, het aantal telt niet je moet er voldoende tijd tussen laten zodat de je meer nieuwe zaadjes krijgt:D.
    Wie weet komen de pendels alsnog uit. Ik duim alvast voor je.

@Vmiss: wat een pech toch allemaal voor jullie seg, ik zou er ook moedeloos van worden! Dat nu ook nog praktische zaken jullie droom in de weg staat.... manmanman hoeveel kan je nog verdragen seg!
    Dikke knuffel en dat je snel mag starten!!!!!

@missillie: spannend voor je! Ik duim voor je mee;)

11. ecl

ecl Niet meer actief

Hallo meiden,

Wolfje- dat is zeker irritant! Ik hoop echt dat het dit keer anders gaat lopen voor je, maar snap heel goed dat jij de hoop voor het grootste gedeelte al hebt laten varen! Maar je hebt dan wel steeds heel vroeg spotting! Kunnen ze daar niks aan doen??

Rianne- denk dat je je niet te druk moet maken, te veel klussen kan juist ook weer negatief werken voor de zaadkwaliteit. Met de nadruk op KAN, dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Ze zeggen vaak om de dag of met 2 dagen er tussen is het beste. En net als wat VMiss zei, je hebt maar 1 lucky shot nodig! Probeer het een beetje los te laten meis.

Vmiss- voor jouw hoop ik op een bloeding, hoe tegenstrijdig dat ook is. Eigenlijk wil je helemaal geen bloedingen voor de komende 9 maanden, maar in sommige situaties ent als die van jouw is het gewoon nodig om weer verder te kunnen. Ik heb echt meerdere keren in jouw situatie gezeten dus snap het helemaal. Rode duivels opschieten!

All- Hier is een deel van de pendels van Hanna en Allwoman al uitgekomen! Had vandaag bij FM nummer 5 namelijk 2 grote eitjes va 18 en 16mm en een kleintje die misschien nog mee gaat doen. Kan de pregnyl dus ga zetten! Yes eindelijk, na 27x spuiten en inmiddels cd30!

Liefs ecl

Pendels Ecl:
    2 pendel voor 2 eitjes deze ronde( allwoman en hanna)
    2 pendel voor maart, 1 2ling(allwoman en hanna (2ling))
    1 pendel voor april/mei, 1ling, jongen(gimena)

12. Zeepaardje

ecl; ja idd erg irriant, maar goed moet er mee leven, ga niet naar de ha of iets dus tja...
    s6 met spuiten en ik ga voor je duimen!!!

13. Zeepaardje

vmiss; hoop dat je ongi snel doorbreekt en je cyste weg is! denk aan je

rianne; hoop dat het genoeg is geweest:)

14. ecl

ecl Niet meer actief

Wolfje,

Ah oke je bent dus niet onder behandeling. Omdat het niet nodig is of omdat je dat niet wilt? Sorry als je dit een te persoonlijke vraag vindt, en ik respecteer het als je geen antwoord wilt geven!
    Dank je wel meis!

Liefs ecl

15. Zeepaardje

ecl; manlief wil het absoluut niet, ik wel, maar heb me erbij neegelgd...

16. ecl

ecl Niet meer actief

Wolfje oké dat is heel lastig! Wat knap dat je je er bijneergelegd hebt! Maar wel heel erg moeilijk lijkt me. Heeft het een rede, bijv geloof ofzo?

Lees dat je een sterke vrouw bent!

liefs ecl

17. gimena

gimena Niet meer actief

4 pendel deze maand.
    maar hoo maar geen positieve test :( nu al 7 dagen overtijd.
    dag 38.

18. Zeepaardje

gimena; wow meid wat een onzekerheid, hoop dt jij 1 van de late positesten bent, duim voor je!!!

ecl; is idd erg moeilijk, heb het er nog met vlagen erg moeilijk mee, vooral omdat ik ook zo onregelmatig ben, maar goed...we hebben al een gezonde zoon,waar we onwijs gelukkig mee zijn...

en manlief is christelijk opgevoed, dus die heeft zoiets van als het ons gegund is komt het wel vroeg of laat...

zelf sterk voorgevoel dat het niet meer komt, maar we zullen zien...

19. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Wolfje dat is idd wat ze zeggen. Misschien moet ik dan toch nog maar even de hoop blijven houden! hahah.

Hoe is het met jou?

20. Zeepaardje

mij gaat het goed...beetje gevoelige borsten en zere rug, maar ja altijd tegen deze tijd...

ga slapen nu truste:)

Deel Deze Pagina