Pendel zegt zwanger in maart 2011

Discussie in 'Pendelen' gestart door Zeepaardje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook, en ik hoop dat ze allemaal maart zeggen haha, dan vind ik het wat geloofwaardiger :p Als ze allemaal wat anders zeggen is het zo breed :p Aan de andere kant, als ze allemaal maart zeggen, en het is niet raak in maart, ben ik natuurlijk super teleurgesteld :)

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

jiskaa. je wilt niet weten hoeveel pendels ik allemaal al gehad heb zelfs 7voor de zelfde maand, helaas heeft het niet zo mogen zijn, dus pin je er niet aanvast;)

3. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    had net al een berichtje gepubliceerd dat mijn eigen pendel maart 2011 jongen zegt. Ik heb overigens nog geen andere pendels opgevraagd, maar wie weet....

4. Zeepaardje

5. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ik heb ook een hoop pendels voor maart :D. maar ook één voor januari en februari. Hopelijk is het de komende maanden gewoon een keertje raak :D.

6. Zeepaardje

@alleentje; ik ook, hopelijk wordt het dit jr gewoon een mooi jaar:)

7. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Inderdaad, begin dit jaar een positieve zwangerschapstest en eind dit jaar een baby :D :D :D. We gaan er voor !!!!

8. Zeepaardje

@alleentje; pff nou ik hoop gewoon ooit dit jaar het liefst een mooie test te krijgen, maar onderbuik gevoel zegt dat dat er niet inzit:(

9. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Zou leuk zijn en nog net lukken als we maart zwanger raken :D.

10. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Je bent precies een beetje de moed verloren éh wolfje. Kop op éh meid!!!! Ik duim voor je mee hoor!

11. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Ik heb door Anais mijn kaarten eens laten leggen en daar kwam eigenlijk een zeer mooie boodschap uit. Heeft me veel deugd gedaan!
    Zij is ook de enige die mijn zwangerschap later ziet. Als haar voorspelling uitkomt heb ik op mijn 32ste verjaardag een positieve test in handen en misschien ook wel een vast contract bij mijn nieuwe werkgever.
    Dat zou allemaal ideaal zijn en een schoner kado kan je niet krijgen éh!;)

12. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Wolfje, inderdaad laat de moed niet zakken hè. Ik blijf voor je duimen hoor :).

@Poppemie, Je hebt inderdaad veel pendels voor de komende maanden :). Verwacht je dat Anais gelijk gaat krijgen?

Voor mij heeft Anais maart voorspelt net als vele anderen :). Daarom verwacht ik nu ook niet dat ik al zwanger ben. Misschien niet helemaal reeel maar toch, gevoel hè :D.

13. Zeepaardje

tja ik weet het doe me best...

Anais; nooit van gehoord ga ff kijken...

ben idd de moed en hoop aan het verliezen...

14. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Tja misschien hoop ik stilletjes wel dat ze gelijk gaat krijgen. Zou een iets betere timing zijn dan nu februari al zwanger te zijn. Maar ach, als het nu toch al moest zijn zou ik er zeker niet minder blij om zijn maar toch een beetje ongerust wat de gevolgen op vlak van mijn job gaan zijn. De maanden februari-maart zijn zeer veel gepdenld bij mij en veel daarvan hebben al vaak gelijk gekregen dus.....;)

Uw gevoel zegt dikwijls veel éh, soms meer dan je zelf wil toegeven. Maar ach, maart is nu ook niet zo ver meer af éh! Duimen maar éh!

15. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Hallo meiden, ik heb ook een pendel voor maart ...
    Ik sluit me graag bij jullie aan

16. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Mirtjuh, gezellig. Leuk dat je ook een pendel voor maart hebt :).

@Wolfje, ben je de moed aan het verliezen?? Waarom?

@Poppemie, een nieuwe baan, leuk. Wanneer begin je? Dan zou het inderdaad makkelijker zijn maar ja, komt tijd komt raad :D.

17. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Ik zit nog tot eind maart vast bij mijn huidige werkgever (opzeg van 3 maanden) en 1 april start ik bij mijn nieuwe werkgever. Dus als ik nu de volgende ronde zwanger raak is het eigenlijk een serieuse gok want ik heb bij mijn nieuwe werkgever nog 6 maanden proef. Niet zo ideaal éh!
    Maar langs de andere kant weet hij dat wij aan het bouwen zijn en dat ik op mijn 31ste niet heel lang meer wil wachten om aan kindjes te beginnen. Ergens verwacht hij dus wel dat het niet lang gaat duren maar dit zou toch héél snel zijn!:D

Welkom Mirtjuh! Hopelijk komt je pendel uit!!!;)

18. Zeepaardje

@mirtjuh welkom en s6!!

@ alleentje; gewoon sterk gevoel dat het ons niet gaat lukken...

19. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Poppemie, inderdaad lastig maar ja het is jou leven en hij weet inderdaad dat er een kans bestaat dat je zwanger zou kunnen worden. Ach ja het komt zo als het komt en het komt nooit uit ;).

@Wolfje, gevoel is inderdaad een raar iets. Ik kreeg vorig jaar ook het gevoel dat ik moest stoppen met de pil. Waarom geen idee. Achteraf maar goed ook want mijn lichaam heeft ook zijn tijd nodig gehad en ben nog niet zwanger.
    Hopelijk zegt niet gevoel niet altijd iets.

@Mirtjuh, ik zie dat jullie ook al even bezig zijn. Hoe ver in je cyclus ben je nu? Aan het wachten op je ei of je nod?

20. Zeepaardje

@alleentje; tja daarom;) zijn weer druk aan de klus:)

Deel Deze Pagina