allwoman pendelt op bevruchting dus dat zou nog kunnen Bij mij is de bevruchting al geweest. Vandaar dat er uit de pendel kwam dat ik nu zwanger ben. Afwachten maar. Maar uit alle pendels van mij komt uit dat we een meisje krijgen.
mijn kaartje vandaag, zei al iemand dat ei misschien 2 dgn later was, ga ik even checken, even spelen met FF
Heb een pendel voor een posi test in maart, maar dat gaat niet meer lukken denk ik... Ik kan pas 6 april testen namelijk, maar ik lees hier wel vrolijk mee
Jodi ik dacht er ook gelijk aan hihi ei 2 dagen later. Mis dat hij nog wel iets later is geweest omdat je echt pieken en dalen hebt. Heb je ook ovutesten gebruikt? Mis dat je dag 15 je ei hebt gehad, dit zou ook kunnen. Jonie je zou idd ook 31 maart kunnen testen hihi.
@ Rianne, nee geen testjes, vind normaal tempen goed genoeg. moet gewoon goed invullen en niet 1x slijm invullen maar elke dag, dan heb je pas goede vergelijkings materiaal. maar blijft spannend
rianne had allwoman gependeld dat je zwanger was??? Dat wist ik niet!! Super meid; ik hoop het voor je!
de 3 dames de me hebben gependeld hebben helaas ongelijk ben net ongesteld geworden. naar 9 dagen overtijd
Gimena..wat ontzettend jammer nou meid,dat je zo laat ongi bent kan best betekenen dat er wel wat gebeurde in je lijf..maar daar heb je geen bal aan...!!!! Hele dikke knuffel en ik pendel met alle liefde nog eens een keer als je dat wilt.
even inhaken ik pendel altijd op bevruchting tenzij er echt gevraagt word wanneer ze een posi testen hebben..
als ik je berichtje bij pendelen zie dat je weer even de tijd heb reageer ik wel. erg lief van je lieverd!! dan je wel @all wat zijn jullie schatten he!! zal voor jullie duimen dat MAART een mooie maand voor jullie wordt