Echt sh** tamendon!!! Aan de hoeveelste ronde zit jij? Met een beetje geluk komt mijn maartpendel uit, de terugplaatsing is maandag of dinsdag en dat is nog juist in maart, dus niet met een beetje maar met VEEEEEL geluk, want het bewijst hier toch nog eens makkelijk zwanger worden is echt geen evidentie
Tamedon het gatsie, balen meis. Hier begin ik het steeds spannender te vinden. mijn nod is eigenlijk de 29ste, maar ik wil pas de 31ste testen. Aangezien ik last heb van de testziekte rond me nod, gaat het nog moeilijk worden, haha Dames kunnen we misschien een lijst maken met wie wanneer zijn nod heeft. Ik zie door de bomen het bos niet meer namelijk. Ik zal beginnen NOD LIJST Ecl, 23jaar, ruim 3 jaar bezig, 1ste kindje, nod 29 maart, test datum 31 maart, resultaat:..........
NOD LIJST -Ecl, 23jaar, ruim 3 jaar bezig, 1ste kindje, nod 29 maart, test datum 31 maart, resultaat:.......... -Poppemie, van april 2010 pilvrij, 1ste kindje, nod 28 maart, test datum 29 maart, resultaat .....
Wolfje pick up is goed gegaan wel pijnlijk achteraf, de oogst was 13 eitjes en alle 13 van goede kwaliteit. Nu wachten tot morgen hoeveel er bevrucht zijn, en maandaag terugplaatsing -Ecl, 23jaar, ruim 3 jaar bezig, 1ste kindje, nod 29 maart, test datum 31 maart, resultaat:.......... -Poppemie, van april 2010 pilvrij, 1ste kindje, nod 28 maart, test datum 29 maart, resultaat ..... -Vmiss, bezig sinds 03/2009, 2e kindje, nod 8 april, test datum 8 april, resultaat ...
ik doe nod er niet bijzetten hoor ,zo vaak ben ik er niet... en hij staat in me handtekening vmiss; fijn dat er zoveel goede eitjes zijn meid, spannend maandag terugplaatsing en dan weer 2lange weken wachten, s6!
Wat is C.B. wolfje? Nog 2 dagen voor mij ..... ben curieus ! Ik vermoed wel dat ik ongi zal worden hoor, heb buiten die lage rugpijn geen symptomen dus....
poppemie; cb=consultatiebureau... moet ik voor sem heen zijn apk en nu de ogentest... spannend meid duim voor je!
Dank je wolfje! @Vmiss ik las in een ander topic hier dat je 9 bevruchtte eitjes hebt...super éh!!!!! Ziet er goed uit!
Ja 9 van de 13 bevrucht, is heel goed nu maar hopen dat er een blijvertje wordt teruggeplaatst morgen Poppemie succes, lage rugpijn is niet noodzakelijk menstruatiepijn dat had ik ook bij mijn eerste zwangerschap!!! Dus ik duim meid. Jodi nog 6 dagen en dan kan jij ook testen, spannend, laat die maartpendels maar uitkomen .
-Ecl, 23jaar, ruim 3 jaar bezig, 1ste kindje, nod 29 maart, test datum 31 maart, resultaat:.......... -Poppemie, van april 2010 pilvrij, 1ste kindje, nod 28 maart, test datum 29 maart, resultaat ..... -Vmiss, bezig sinds 03/2009, 2e kindje, nod 8 april, test datum 8 april, resultaat ... Zouden jullie mij ook op de lijst willen hebben ondanks ik niet meer voor maart mee kan doen helaas? NOD is namelijk 17-04 en eisprong ook begin april.
Tuurlijk meid, doe maar, uiteindelijk kan je bevruchting nog in maart zijn en dan kunnen enkele pendels dus nog juist zijn