Pendel zegt zwanger in maart 2011

Discussie in 'Pendelen' gestart door Zeepaardje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Ik hoop het voor je meid!!!

2. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    @tamendon, zag dat je ongi bent geworden, vedorie

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

4. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    @tamendon; zonde meid!!! Baaaah!

5. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Echt sh** tamendon!!! Aan de hoeveelste ronde zit jij?

Met een beetje geluk komt mijn maartpendel uit, de terugplaatsing is maandag of dinsdag en dat is nog juist in maart, dus niet met een beetje maar met VEEEEEL geluk, want het bewijst hier toch nog eens makkelijk zwanger worden is echt geen evidentie

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    terugplaatsing nog in maart, ik duim voor je dat ie goed blijft plakken

7. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Vmiss ik hoop dat je die nog in maart krijgt en dan 2 weken later zwanger!!

Tamedon balen meid.

8. Zeepaardje

vmiss; spannend duim voor je meid, zou mooi zijn als je mrt pendel uit komt!!!

9. ecl

ecl Niet meer actief

Tamedon het gatsie, balen meis.

Hier begin ik het steeds spannender te vinden. mijn nod is eigenlijk de 29ste, maar ik wil pas de 31ste testen. Aangezien ik last heb van de testziekte rond me nod, gaat het nog moeilijk worden, haha

Dames kunnen we misschien een lijst maken met wie wanneer zijn nod heeft. Ik zie door de bomen het bos niet meer namelijk.
    Ik zal beginnen

NOD LIJST
    Ecl, 23jaar, ruim 3 jaar bezig, 1ste kindje, nod 29 maart, test datum 31 maart, resultaat:..........

10. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    NOD LIJST
    -Ecl, 23jaar, ruim 3 jaar bezig, 1ste kindje, nod 29 maart, test datum 31 maart, resultaat:..........
    -Poppemie, van april 2010 pilvrij, 1ste kindje, nod 28 maart, test datum 29 maart, resultaat .....

11. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wolfje pick up is goed gegaan wel pijnlijk achteraf, de oogst was 13 eitjes en alle 13 van goede kwaliteit. Nu wachten tot morgen hoeveel er bevrucht zijn, en maandaag terugplaatsing

-Ecl, 23jaar, ruim 3 jaar bezig, 1ste kindje, nod 29 maart, test datum 31 maart, resultaat:..........
    -Poppemie, van april 2010 pilvrij, 1ste kindje, nod 28 maart, test datum 29 maart, resultaat .....
    -Vmiss, bezig sinds 03/2009, 2e kindje, nod 8 april, test datum 8 april, resultaat ...

12. Zeepaardje

ik doe nod er niet bijzetten hoor ,zo vaak ben ik er niet... en hij staat in me handtekening;)

vmiss; fijn dat er zoveel goede eitjes zijn meid, spannend maandag terugplaatsing en dan weer 2lange weken wachten, s6!

13. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Wat is C.B. wolfje?

Nog 2 dagen voor mij ..... ben curieus :(! Ik vermoed wel dat ik ongi zal worden hoor, heb buiten die lage rugpijn geen symptomen dus....

14. Zeepaardje

poppemie; cb=consultatiebureau...
    moet ik voor sem heen zijn apk:p en nu de ogentest...

spannend meid duim voor je!

15. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Dank je wolfje:D!

@Vmiss ik las in een ander topic hier dat je 9 bevruchtte eitjes hebt...super éh!!!!! Ziet er goed uit!

16. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Wow VMiss das een goede oogst
    nu ook een goede terugplaatsing en een plakbaby

17. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja 9 van de 13 bevrucht, is heel goed nu maar hopen dat er een blijvertje wordt teruggeplaatst morgen :)
    Poppemie succes, lage rugpijn is niet noodzakelijk menstruatiepijn dat had ik ook bij mijn eerste zwangerschap!!! Dus ik duim meid.
    Jodi nog 6 dagen en dan kan jij ook testen, spannend, laat die maartpendels maar uitkomen .

18. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Vmiss spannend meid. Hopelijk blijft het een plakkertje!!

19. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    -Vmiss, bezig sinds 03/2009, 2e kindje, nod 8 april, test datum 8 april, resultaat ...

Zouden jullie mij ook op de lijst willen hebben ondanks ik niet meer voor maart mee kan doen helaas? NOD is namelijk 17-04 en eisprong ook begin april.

20. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Tuurlijk meid, doe maar, uiteindelijk kan je bevruchting nog in maart zijn en dan kunnen enkele pendels dus nog juist zijn;)

Deel Deze Pagina