Ja ik heb onwijs veel pendels. Maar ook allemaal bij elkaar in de buurt dus je zou zeggen dat 1 van deze pendels uit zou moeten komen.
Hey ladies, Veel sterkte voor de meiden die ongi zijn geworden! Hier weinig nieuws te melden. Alleen dat mijn temp erg raar doet. Snap helemaal niets meer van mijn kaartje en volgens mij heb ik deze maand niet eens een eitje gehad:x. Zal deze maand wel niets worden ben ik bang.
Het is niet dat ik terug aan de pil ga maar ik zou nu liever wachten tot juni/juli voor we der echt aan gaan beginnen. Ik zit namelijk met 6 maanden proef en die zijn dan halverwege dus moest ik dan zwanger raken dan kan ik nog 3 maanden wachten tot aan mijn vast contract om het te melden. Als de verstandhouding goed is zou ik het wel vroeger zeggen denk ik.
Ik hoop zo voor je Rianne dat ze uitkomen maar ik had er 8 voor maart en toch zijn ze niet uitgekomen . Ik zou zeggen klus er op los, geniet ervan en als je zwanger raakt is dat de kers op de taart! Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar weet uit eigen ervaring dat je er misschien onbewust toch wat gaat op hopen. Nu, wij waren nog niet actief bezig, da's misschien anders voor jouw, dus heb je wel meer kans dat ze uitkomen éh. Succes!!!!!
Bedankt meid. Jullie ook heel veel succes. Ik had er voor maart ook 4 die zijn helaas niet uit gekomen. Maar je kunt zelf niet meer dan je best doen.
Jonie, wow ... wat een pieken heb je op je kaartje, hoe kan dat nou? Temp je wel als je 's ochtends in nog in bed ligt? Met een beetje fantasie als ik die hoge pieken wegdenk, dan zou je je ei gehad kunnen hebben op cd 17, maar ik durf het je niet te garanderen hoor.
Vergeten te zeggen dat ik ziek ben geweest rond dag 10 en daarna nog erg verkouden. Nu je het zo zegt zou het best dag 17 kunnen zijn geweest ja. Ik temp wel altijd nog in bed. Vandaag had ik weer 37, dus heb toch nog hoop
Vorige maand was mn ei op dag 16, dus zou best kunnen. Jouw temp ziet er ook goed uit Jodi! Spannend he die laatste daagjes
zijn er ook echt zwangeren met pendels in maart? Hier nog in de wacht....dacht eisprong op dag 15...maar tsjah...Heb wel een LF van minstens 17 dagen altijd....
@ Antaras ik weet niet of er deze maand wel iemand zwanger is geworden die een pendel voor maart had/heeft. Er zitten nog een aantal in de wacht. Hopelijk zit daar nog iemand bij die zwanger is.
das dan ook erg raar zoveel pendels op maart en nog geen posi met nog een paar hopend dat er toch nog iemand in maart zw is, wacht ik "geduldig" af
Ik had een pendel voor posi test in maart en denk ook niet dat dat hem gaat worden. Dan zou ik morgen 6 dagen voor NOD positief moeten testen en die kans is erg klein...